Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: PROPS!

  1. #1

    PROPS!

    For those of you who have bought and received RAW, Props to all of you who haven't leaked it yet! Sounds like most of us understand what Hopsin is going through and not making alot of money kinda like alot of us in this economy! Soooo much work went into this album and he deserves all the album sales he can get! So props again to you guys for not leaking it!

  2. #2
    Senior Member sean diego's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,580
    should be here today, cant wait

  3. #3
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    i agree. only thing im a little mad about is that my preorder didnt arrive in time before i leave for vacation, so if it doesnt leak by tonight then i wont be able to listen to it til i get back lol.

  4. #4
    Ya but if I didn't preorder it where the fuck am I supposed to buy it at???!!! I got 20 bucks and u can't buy it anywhere! Hop needs to sign with strange so I can go pick his shit up at bestbuy. I'm pissed!!

  5. #5
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    they havent mentioned anything about it being available in stores, so im pretty sure its only available through myfunkvolume.com or itunes

    Quote Originally Posted by 56Highland Villain
    Ya but if I didn't preorder it where the fuck am I supposed to buy it at???!!! I got 20 bucks and u can't buy it anywhere! Hop needs to sign with strange so I can go pick his shit up at bestbuy. I'm pissed!!

  6. #6



    I agree I wont be able to order this shit until next week I think the only way to geta hard copy is from Funkvolume
    Quote Originally Posted by 56Highland Villain
    Ya but if I didn't preorder it where the fuck am I supposed to buy it at???!!! I got 20 bucks and u can't buy it anywhere! Hop needs to sign with strange so I can go pick his shit up at bestbuy. I'm pissed!!

  7. #7
    I just bought it last night on Itunes. Cole I would just buy it on itunes so you got before you leave and sell your hard copy when you get it or just just have two. lol

  8. #8
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    lol, if its not in my mailbox right now then i have to wait til NEXT monday

    Quote Originally Posted by Benjamin Smith
    If its not in my mailbox right now, then I'll have to wait til monday

  9. #9
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    fuck that lol

    Quote Originally Posted by Fame
    I just bought it last night on Itunes. Cole I would just buy it on itunes so you got before you leave and sell your hard copy when you get it or just just have two. lol

  10. #10
    hahaha





    Quote Originally Posted by Cole
    fuck that lol


    Quote Originally Posted by Fame
    I just bought it last night on Itunes. Cole I would just buy it on itunes so you got before you leave and sell your hard copy when you get it or just just have two. lol

Similar Threads

  1. Props to Hopsin
    By E.Wills in forum General Discussion
    Replies: 11
    Last Post: 09-29-2011, 12:42 AM
  2. Props to the KC Chiefs
    By E.Wills in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 09-28-2010, 03:01 AM
  3. Props to Strange Music
    By SykotikDreamz_E.I.N. in forum News
    Replies: 2
    Last Post: 05-02-2010, 05:45 AM
  4. props to tech n9ne!!!! rising high!!!!!
    By Alyssa Ayala in forum Videos
    Replies: 0
    Last Post: 02-17-2010, 05:32 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •