Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: NICKI MINAJ FT EMINEM ROMAN's REVENGE

  1. #1
    Senior Member Dynasty's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    235

    NICKI MINAJ FT EMINEM ROMAN's REVENGE

    nicki minaj ft eminem roman's revenge has leaked!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  2. #2
    Senior Member DirtyGinger's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    755
    SICK SHIT!!!

  3. #3

  4. #4
    Senior Member a tie a's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,666
    i thought it was wack tbh...

  5. #5
    Senior Member NickRitter's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    332
    The song over all I was really not a fan of. But Eminem's second verse was pretty sick




    Quote Originally Posted by a tie a
    i thought it was wack tbh...

  6. #6
    Senior Member Creation's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    212
    em was good
    im not even gonna discuss the rest of it lol

  7. #7
    Get TECH N9NE FT LEBOWSK "BEAT U UP" free and legally at www.guvera.com and the artists get paid. #freemusic #guvera

  8. #8
    Senior Member Redtom's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    613
    I didn't really like the track much, but after Nicki's first verse they both start rippin it. Nicki's second verse made me laugh.

    Maaaan, but Em and Nicki. Dude Em is opening up to be the legend he is. Say what you want about Young Money, but them niggas gettin cash. I would wife Nicki lmao

  9. #9
    Senior Member a tie a's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,666
    am i the only one who doesn't find Nicki that hot....

  10. #10
    I thought the song was pretty wack after 1st listen. I definitely expect a lot more, especially with the ass-kicking streak that Em has been on lately. I didn't understand the concept, either.

Similar Threads

  1. Tech N9ne ft. Skrillex & Nicki Minaj
    By TheMilitantKingpin in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 28
    Last Post: 07-21-2012, 04:29 PM
  2. Tech N9ne, Nicki Minaj
    By Javier The Tech9ition in forum General Discussion
    Replies: 54
    Last Post: 06-21-2011, 07:51 AM
  3. Has-Lo -Nicki Minaj goes in on Kim
    By Magyk in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 29
    Last Post: 04-18-2011, 09:46 AM
  4. tech n9ne and nicki minaj are engaged!!!
    By austin10 in forum Dwamn!
    Replies: 2
    Last Post: 04-16-2011, 04:49 AM
  5. IMO Strange Music & Nicki Minaj
    By Dan901 in forum Rumors
    Replies: 20
    Last Post: 10-04-2010, 06:35 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •