Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 45

Thread: TECH SCREWED UP?

  1. #1
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390

    TECH SCREWED UP?

    Anyone know how to screw down songs? If so i want some slowed down if anyone is willing. Or if you already have some screwed down can i hear? I'm from the south at heart and tech slowed up is awesome. Any help?


  2. #2
    http://www.datpiff.com/Dre_Tha_DJ_Tech_N9ne_Kod_slowed_Chopped.m766...

    I found this one a few months ago on datpiff...its chopped and slowed....dunno if this is whatchu want but thought it might help bro

  3. #3
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    Hell yeah. That whole cd chopped is tough. Thanks bro. If ya'll have anymore let me know. Much love homey.

  4. #4
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    oh man thats horrible lol

    Quote Originally Posted by Brett Henderson
    http://www.datpiff.com/Dre_Tha_DJ_Tech_N9ne_Kod_slowed_Chopped.m766...

    I found this one a few months ago on datpiff...its chopped and slowed....dunno if this is whatchu want but thought it might help bro

  5. #5
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    maybe i dont like it cause i dont smoke weed? lol

    Quote Originally Posted by Nick James
    Hell yeah. That whole cd chopped is tough. Thanks bro. If ya'll have anymore let me know. Much love homey.

  6. #6
    Senior Member KingRasta's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,903
    Naaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

    I absolutely love ganja. I can't listen to screwed, chopped, slowed, etc.

    Quote Originally Posted by Siikez
    maybe i dont like it cause i dont smoke weed? lol


    Quote Originally Posted by Nick James
    Hell yeah. That whole cd chopped is tough. Thanks bro. If ya'll have anymore let me know. Much love homey.

  7. #7
    if you get a turn table all you gotta do is hold it down and to chop it you gota spin it back to parts you like... my cousin's neighbor is a party dj... fyi, red nose sounds ill chopped and screwed

  8. #8
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    it completely ruins the songs lol

    Quote Originally Posted by Siikez
    oh man thats horrible lol


    Quote Originally Posted by Brett Henderson
    http://www.datpiff.com/Dre_Tha_DJ_Tech_N9ne_Kod_slowed_Chopped.m766...

    I found this one a few months ago on datpiff...its chopped and slowed....dunno if this is whatchu want but thought it might help bro

  9. #9
    Senior Member KingRasta's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,903
    They'll end up taking this down, but it's a torrent that has a bunch of 'looned n chopped' shit. It's a mess, but you'll find it.

    http://thepiratebay.org/torrent/4949...ollection_V1.0

  10. #10
    I downloaded Check Yo Temperature chopped and screwed and it sounded like shit, but I do think SOME songs would sound good but not a whole lot.

Similar Threads

  1. Fans of Chopped and Screwed...
    By Jeff Powers in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 04-21-2012, 12:10 AM
  2. K.O.D. Chopped N Screwed
    By Agent Lincoln in forum General Discussion
    Replies: 20
    Last Post: 01-12-2010, 08:11 AM
  3. For all The Tech N9ne and Screwed & Chopped Fans
    By DJDreDre in forum General Discussion
    Replies: 15
    Last Post: 12-23-2009, 06:31 PM
  4. THINK TECH SHOULD PUT OUT A SCREWED ALBUM?
    By roy in forum General Discussion
    Replies: 26
    Last Post: 03-25-2009, 02:31 PM
  5. Where can I find sum screwed up tech mane
    By losmane in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 02-20-2009, 12:55 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •