Page 1 of 21 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 201

Thread: Smoke one with me.

  1. #1
    Senior Member Toarrance's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    665

    Smoke one with me.

    Got a track for all my weed heads out there. Smoke one with me, i be gettin high so come on. Any feedback would be appreciated. Thanks

  2. #2
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    lol i knew that toarrance wouldnt be able to take any criticism without taking shots at people

  3. #3
    So by us not liking the song thats being a dick? Being a dick is saying that This is the worst song I have ever heard

    Quote Originally Posted by Halii
    there's just a difference between constructive criticism and being a dick.
    but i'm over it.

  4. #4
    Nah some autotune stuff is cool, just not in this song, i dont think autotune fits a smoking song but thats just me. If you cant handle negative feedback why ask for any at all?

    Quote Originally Posted by Toarrance
    TRANSLATION:
    "OMG! theres autotune in this song! Blasphemy!" "changes his tampon*

    Quote Originally Posted by Deoxygenated
    Also i didnt say i thought the song was bad, it wasnt that bad besides for the autotune was annoying.

  5. #5

  6. #6
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    I'll tell you dude from a true weed head and someone who loves those types of weed songs there is tons that sound like that. They're not as easy to find cause they aren't by well known people. But i know theres a couple on youtube that kinda sound like that. IT wasn't original but no music really is anymore. ITs all about taking it to another level now.

    Quote Originally Posted by Toarrance
    Haha yeah didnt think so. Dont hurt your "special" mind tryna find em syndrome man haha

    Quote Originally Posted by World Famous Dirty 530
    There is way too many to post

    Quote Originally Posted by Toarrance
    Ya... Didnt think you could find one...

    Quote Originally Posted by World Famous Dirty 530
    He said any feedback was appreciated. So we gave him our honest opinion, He can't handle it don't rap

    Quote Originally Posted by Halii
    he's just doing what he does. if you don't like it, lay off. i don't see you doing anything special but being expert dickriders.

    i'd say you did a good job, toarrance.

  7. #7
    Senior Member Toarrance's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    665
    I can handle negative feedback. I cant not say somethin to another dick ridin FTI FaG! haha But thanks for clarifying. Makes you look less like one of em

    Quote Originally Posted by Deoxygenated
    Nah some autotune stuff is cool, just not in this song, i dont think autotune fits a smoking song but thats just me. If you cant handle negative feedback why ask for any at all?

    Quote Originally Posted by Toarrance
    TRANSLATION:
    "OMG! theres autotune in this song! Blasphemy!" "changes his tampon*

    Quote Originally Posted by Deoxygenated
    Also i didnt say i thought the song was bad, it wasnt that bad besides for the autotune was annoying.

  8. #8
    Senior Member Toarrance's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    665
    Haha, by my 2 best friends on the site haha! Of course not sheriff

    Quote Originally Posted by Cole
    lol i knew that toarrance wouldnt be able to take any criticism without taking shots at people

  9. #9
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    This. Autotunes is for rnb shit. I gave you good feedback and you didn't even acknowlege that. Your attacking everyone who doesn't like it. If you can't block that shit out then you may as well give it up now.

    Quote Originally Posted by Deoxygenated
    Nah some autotune stuff is cool, just not in this song, i dont think autotune fits a smoking song but thats just me. If you cant handle negative feedback why ask for any at all?

    Quote Originally Posted by Toarrance
    TRANSLATION:
    "OMG! theres autotune in this song! Blasphemy!" "changes his tampon*

    Quote Originally Posted by Deoxygenated
    Also i didnt say i thought the song was bad, it wasnt that bad besides for the autotune was annoying.

  10. #10
    Senior Member MrEst.'s Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    291
    Good song ,melody's are tight sounds kinda like a Drake song ,I like it though.

Similar Threads

  1. I don't smoke weed but...
    By Jackie in forum General Discussion
    Replies: 29
    Last Post: 04-03-2010, 03:48 AM
  2. Does anyone else smoke hookah?
    By J9X in forum General Discussion
    Replies: 36
    Last Post: 02-18-2010, 01:43 AM
  3. SMOKE IS GAY!
    By NNUTTHOWZE541 in forum General Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 08-31-2009, 07:26 AM
  4. I AM THE GOD OF SMOKE!!! HES MY FAG!!! MY FAG!!! BITCH!!!
    By Toarrance in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 08-18-2009, 04:05 AM
  5. HERE YOU GO, SMOKE
    By Artemisn in forum General Discussion
    Replies: 16
    Last Post: 07-26-2009, 08:34 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •