Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: pissed off chinese guy

  1. #1
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305

    pissed off chinese guy


  2. #2
    I love that guy.

  3. #3
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    lol

  4. #4
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    That was hilarious. How bout i buy you some burger king?? lol ic.

  5. #5
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    He's just pissed now cause he's ronery.

  6. #6
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    so, so ronery...

    <p ="text-align: left;">

    Quote Originally Posted by Dimensionally infamous GodZi?Ra
    Lols.
    Took an extra second but I got it lmao

    Quote Originally Posted by VIP
    He's just pissed now cause he's ronery.

  7. #7
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    someone pm me a link to the new kutt cd ima buy it tomorrow after work so dont worry i just want to check it out now and have it on my ipod thanks! i ment to request it early last week i wouldve had it this past saturday...

  8. #8
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    there's a link in the News section

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    someone pm me a link to the new kutt cd ima buy it tomorrow after work so dont worry i just want to check it out now and have it on my ipod thanks!

  9. #9
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by VIP
    there's a link in the News section
    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    someone pm me a link to the new kutt cd ima buy it tomorrow after work so dont worry i just want to check it out now and have it on my ipod thanks!

    THANKS HULKAMANIAC!! WHAT U GONNA DO...WHEN THE HOLLYWOOD TECH A NINA...I MEAN HULKAMANIA RUNS WILD ON U BRUTHA...? lol ur pic!!

  10. #10
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    Haha, He's 100, oh so Hulkerish!

    <p ="text-align: left;">

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    Quote Originally Posted by VIP
    there's a link in the News section
    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    someone pm me a link to the new kutt cd ima buy it tomorrow after work so dont worry i just want to check it out now and have it on my ipod thanks!

    THANKS HULKAMANIAC!! WHAT U GONNA DO...WHEN THE HOLLYWOOD TECH A NINA...I MEAN HULKAMANIA RUNS WILD ON U BRUTHA...? lol ur pic!!

Similar Threads

  1. Dmx gets pissed at drake [video]
    By Conker in forum General Discussion
    Replies: 18
    Last Post: 09-17-2012, 02:49 PM
  2. F.Y.E. pissed me off..
    By AaronSalinas in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 06-08-2011, 12:36 AM
  3. i am too pissed off about the cd being taken....
    By icyrockravyn in forum General Discussion
    Replies: 31
    Last Post: 07-01-2010, 12:06 AM
  4. Scoob is getting pissed
    By Techn9cian4life in forum General Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 06-06-2010, 03:22 AM
  5. Damn im sorta pissed...
    By Technition4life in forum General Discussion
    Replies: 28
    Last Post: 12-21-2009, 02:42 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •