Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: Since Hopsin is on our mind......Lol.

  1. #1

    Since Hopsin is on our mind......Lol.

    This track is dope as fuck. Haywire 2 is gonna be sick

  2. #2

  3. #3
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  4. #4
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    i dont think the ill mind series things are on his mixtapes, i could be wrong? S:

  5. #5
    i've always said he reminds me of a young black eminem.

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  6. #6
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    Yeah. I'm still a new hopsin fan but i could see that. He tells stories and rhymes. Thats hard. Thats why i like tech though. But dude has a sick delivery and sounds like flow for days.LOL I like rappers that can really free. Tech doesnt do that much.

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    i've always said he reminds me of a young black eminem.

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  7. #7
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    this wasnt a free haha

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Yeah. I'm still a new hopsin fan but i could see that. He tells stories and rhymes. Thats hard. Thats why i like tech though. But dude has a sick delivery and sounds like flow for days.LOL I like rappers that can really free. Tech doesnt do that much.

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    i've always said he reminds me of a young black eminem.

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  8. #8
    Senior Member Nick James's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    2,390
    What/? There was no hook so i just ASSumed. Damn. Do any of his songs have hooks??

    Quote Originally Posted by Siikez
    this wasnt a free haha

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Yeah. I'm still a new hopsin fan but i could see that. He tells stories and rhymes. Thats hard. Thats why i like tech though. But dude has a sick delivery and sounds like flow for days.LOL I like rappers that can really free. Tech doesnt do that much.

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    i've always said he reminds me of a young black eminem.

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  9. #9
    Id agree with that

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    i've always said he reminds me of a young black eminem.


    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

  10. #10
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    yeah ofcourse lol this is just a youtube series thingy he does to show how sick he is.

    this is a real hopsin free lol hes ill with paper and pen though, freestylin would be haaaard as shit to do lol



    Quote Originally Posted by Nick Laird
    What/? There was no hook so i just ASSumed. Damn. Do any of his songs have hooks??

    Quote Originally Posted by Siikez
    this wasnt a free haha

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Yeah. I'm still a new hopsin fan but i could see that. He tells stories and rhymes. Thats hard. Thats why i like tech though. But dude has a sick delivery and sounds like flow for days.LOL I like rappers that can really free. Tech doesnt do that much.

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    i've always said he reminds me of a young black eminem.

    Quote Originally Posted by Nick Laird
    Dude goes hard. I like this song. He seems like he'd be a fucking awesome battle rapper. I'd like to see him and em go at it on just some musicall battle shit. LOl. Thatd be cool.

Similar Threads

  1. Ill Mind Of Hopsin 6
    By ShaneM in forum General Discussion
    Replies: 25
    Last Post: 10-04-2013, 12:06 AM
  2. Ill Mind Of Hopsin 5
    By mattmeyer in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 49
    Last Post: 07-23-2012, 03:48 AM
  3. Ill Mind of Hopsin 4
    By G.K.paypa$tak$ in forum General Discussion
    Replies: 137
    Last Post: 06-08-2012, 02:05 AM
  4. iLL Mind Of Hopsin 3
    By Hopsin in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 16
    Last Post: 06-07-2010, 07:29 PM
  5. The ill mind of Hopsin
    By B-rent in forum General Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 11-14-2009, 07:14 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •