Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 23

Thread: Krizz Kaliko Neh'Mind Preorder

  1. #1

    Krizz Kaliko Neh'Mind Preorder

    http://www.strangemusicinc.net/presa...mpaign=NEHMIND



    TRACKLIST


    1-Knock Ya Wig


    2-Damage( ft. Snow tha Product)


    3-Way Out


    4-Gumbo(ft.Oobergeek)


    5-Get Throw'd(ft.816 boyz)


    6-Strange(ft.Tech N9ne)


    7-Proof of God



    TBH I can't wait for it. Iloved Kickin' and Screamin', and all the other work Krizz has put out! Discuss...


  2. #2
    Senior Member zee's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    389


    can't wait keep pushin' albums,ep etc juss like Master P back in da days lol Krizz never disapointed me

  3. #3


    Maaaan! These motha fuckers better quite wit this drop 3 EP's a month shit! I work at motha fuckin' burger king. I can't be buyin all this shit! i ain't even got my hands on ces cru's EP yet. my next check will go toward: Kelvin, Ces, Tech BP and the rest gon have to wait. These nigga's needa take a fukin break for about a month er so dam

  4. #4


    not signed

  5. #5
    Senior Member iAMuSIK's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    145


    Exactly what i thought wheres our signed copy's? Will still be pre ordering though love Kaliko's work!

  6. #6

  7. #7


    KRIZZ NEVER DISAPPOINTS MAN I LOVE THIS SHIT!!!

  8. #8


    Like AKS posted..Krizz said he is signing all pre-oders just so everyone knows

  9. #9
    Guest


    Kickin & Screamin was really good. im excited as to what he'll do for this EP and Son Of Sam LP

  10. #10


    i kinda missed it i guessed.... Son of Sam will be December? hes working on it? Releasing it? 2012? 2013?




    Quote Originally Posted by Gavyn Gunn

    Kickin & Screamin was really good. im excited as to what he'll do for this EP and Son Of Sam LP

Similar Threads

  1. Replies: 19
    Last Post: 12-17-2012, 01:59 PM
  2. Krizz Kaliko - Strange (feat Tech N9ne) - Neh' Mind
    By 303 BEHEMOTH in forum Videos
    Replies: 4
    Last Post: 12-05-2012, 05:36 AM
  3. Krizz Kaliko's Neh'Mind EP
    By JacksonTaylor in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 11-25-2012, 08:41 AM
  4. Krizz Kaliko Neh'Mind Snippet's
    By BlazeStrange in forum General Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 11-16-2012, 03:22 AM
  5. Replies: 6
    Last Post: 12-21-2010, 12:51 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •