Results 1 to 9 of 9

Thread: I need an opinion from you guys.

  1. #1

    I need an opinion from you guys.

    Alright...so the Boise show is this Wednesday..and of course Im excited for it. Cause it's the first show I'm goin to as a street team member. But, theres gonna be some dude there who's fuckin obsessed with my girlfriend....literally. He told her that he's gonna find me at the show and try to do shit. Now, I sure as hell am not gonna get kicked out of this show for fighting. I've been waiting too long for another show Lol But, what you guys suggest my actions should be? I should also say, I'm 19..this kid is 17. So if I did anything to him I would go to jail. So yeah, opinions???? And don't say...beat his ass!!!! Cause that isn't an option. I don't need to be goin to jail.

  2. #2
    Let the venue know.

  3. #3
    yeah that's what i was thinking. i jus texted my team leader and told him as well. i don't need no 17 year old bull shit goin on while im tryin to kick it at a tech show.

    Quote Originally Posted by World Famous Dirty 530
    Let the venue know.

  4. #4
    man how you gonna let some dumb ass clown keep you from going to this show??? TEll you what. Have your girl lure him infront of the mens bathroom door and chill inside the bathroom,then when he is close enough pull that pussy in the bathroom and whip his fuckin ass, make sure you stomp him out and bounce to the meet n greet with your girl, and if he snitches, both you and your chick can say you saw him arguing with a group of guys by the bathroom,two words against one shouldnt be a problem homeboy.

  5. #5
    Exactly. Don't let anything harsh your vibe. My show is Thursday.

  6. #6
    Senior Member AnooB's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    152
    Hahaha... Now that sound like a plan!

    Quote Originally Posted by Dukecityspecialist
    man how you gonna let some dumb ass clown keep you from going to this show??? TEll you what. Have your girl lure him infront of the mens bathroom door and chill inside the bathroom,then when he is close enough pull that pussy in the bathroom and whip his fuckin ass, make sure you stomp him out and bounce to the meet n greet with your girl, and if he snitches, both you and your chick can say you saw him arguing with a group of guys by the bathroom,two words against one shouldnt be a problem homeboy.

  7. #7
    and this problem is bigger than some concert,you might wanna nip the problem in the bud b4 the concert so he wont fuck with ur lady friend,beat his ass and he will not fuck with you bruh!!! and if you get in trouble it was for your woman's safety right???

  8. #8
    my girl isn't goin to the show Lol and there is no way i would let this interfere with my hellafied good time dude. nothin gets in the way of me kickin it at a tech n9ne concert. but i did wanna take care of it, before any thing happened. i told my girlfriend to jus call his PO and get his ass arrested for making threats.

  9. #9
    Senior Member Ryan25's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    2,130
    Exactly

    Quote Originally Posted by World Famous Dirty 530
    Let the venue know.

Similar Threads

  1. Your opinion...
    By cashed13 in forum Videos
    Replies: 2
    Last Post: 09-08-2013, 09:29 PM
  2. Can I Get An Opinion???
    By BAKARD33 151 in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 2
    Last Post: 01-28-2011, 08:01 PM
  3. Opinion
    By illieuno in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 3
    Last Post: 02-12-2010, 10:05 PM
  4. Wat's ur opinion on this guy?
    By Viper15 in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 08-03-2009, 08:27 PM
  5. need an opinion
    By Einstein Alive in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 05-22-2009, 10:14 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •