Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: check out my drawings

  1. #1

    check out my drawings

    I finally figured out how to upload my drawings, check em out and tell me what u think.. If u wanna see more of my work look me up on facebook

  2. #2
    those were drawn?

  3. #3
    Senior Member RoFuS's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    196
    wow actually pretty freaking legit

  4. #4
    Senior Member ShivenDesai's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,386
    Both look good but the 2nd one was dope as fuck.

  5. #5
    Senior Member DURSO's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    118
    photoshop???????????

    like i chuold do dat in two minn lol ppl actually belived u

  6. #6
    Senior Member Jerm's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    390
    James, you make it sound like it's impossible to hand draw those
    I could tell the first one deff was drawn. The second one, not sure. Not going to waste my time studying it.
    Danny, decent rendering. Could use some more contrast on the first one. Keep it up.

  7. #7
    thanks everyone for the props. i can tell u right now they were both hand drawn, the sickology one is color pencil thats why its not as good, the absolute power one is made of little dots and i dont care if u dont believe i drew it.. dont worry tho im working on some new shit that ill post up as soon as im done

  8. #8
    the 2nd one was not drawn.... it looks like it was simply photocopied with a shitty printer.

  9. #9
    u know i was pretty pissed when i read this at first, then i thought about it and its a pretty good compliment when someone thinks my shits good enough to be a photocopied pic.. "simply photocopied with a shitty printer" huh? dont insult me, u think i would really photocopy something and say that i drew it? why dont u simply suck my cock
    Quote Originally Posted by Native LunaticT
    the 2nd one was not drawn.... it looks like it was simply photocopied with a shitty printer.

  10. #10
    you seem to be pretty sure of your self...when it's jus straight up opinion that you think it wasn't drawn. Lol. you have no way in knowing it wasn't hand drawn

    i myself, believe this dude drew it. i love how jus cause it's really good, people autimatically assume it wasn't hand drawn Lol nice job man.

    Quote Originally Posted by Native LunaticT
    the 2nd one was not drawn.... it looks like it was simply photocopied with a shitty printer.

Similar Threads

  1. Replies: 5
    Last Post: 04-10-2013, 09:53 PM
  2. Apathy's single dropped today!!! "Check to check"
    By WickedMkV in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 06-29-2011, 08:25 PM
  3. Replies: 0
    Last Post: 06-11-2011, 08:42 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •