Results 1 to 7 of 7

Thread: Midwest Explosion Video Clip/ Behind the Scenes

  1. #1
    Senior Member Raniera Yo's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    184

    Midwest Explosion Video Clip/ Behind the Scenes

    Any of ya'll seen this?? fuk i might be late as, but anyway found this..


    Fuck techs fukin gangstad in this clip, holy shit



    http://www.youtube.com/watch?v=iGxGXXLomqg



    Tech N9ne!! Strange Musik NZ


  2. #2
    FUCK YOU SONY!

  3. #3
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487
    Man, I dont understand why Tech godda collab with such weak fucks sometimes. arggggg, I'm listening to Diabolic at the moment and going from him to Stevie Stone is like..... wow stevie fucking sucks.

    Check out the Liar & A Thief album on youtube, than go buy that shit cuz it's waay sick. Tech should be collabin' with guys like Diabolic, Hopsin, Canibus, Vinnie Paz, Sick Jacken, etc.

  4. #4
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    wtf are you kidding me?
    the fuck outta here man, stevie stones dope as fuck.
    get your ears checked dude, quit hatin.

    Quote Originally Posted by Vlad
    Man, I dont understand why Tech godda collab with such weak fucks sometimes. arggggg, I'm listening to Diabolic at the moment and going from him to Stevie Stone is like..... wow stevie fucking sucks.

    Check out the Liar & A Thief album on youtube, than go buy that shit cuz it's waay sick. Tech should be collabin' with guys like Diabolic, Hopsin, Canibus, Vinnie Paz, Sick Jacken, etc.

  5. #5
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    i was about to say the same thing lol

    Quote Originally Posted by Siikez
    wtf are you kidding me?
    the fuck outta here man, stevie stones dope as fuck.

    get your ears checked dude, quit hatin.



    Quote Originally Posted by Vlad
    Man, I dont understand why Tech godda collab with such weak fucks sometimes. arggggg, I'm listening to Diabolic at the moment and going from him to Stevie Stone is like..... wow stevie fucking sucks.

    Check out the Liar & A Thief album on youtube, than go buy that shit cuz it's waay sick. Tech should be collabin' with guys like Diabolic, Hopsin, Canibus, Vinnie Paz, Sick Jacken, etc.

  6. #6
    Yeah, What is this fool talking about? Stevie was the shit live!

    Quote Originally Posted by Cole Payan [AVCP333
    ]i was about to say the same thing lol

    Quote Originally Posted by Siikez
    wtf are you kidding me?
    the fuck outta here man, stevie stones dope as fuck.
    get your ears checked dude, quit hatin.

    Quote Originally Posted by Vlad
    Man, I dont understand why Tech godda collab with such weak fucks sometimes. arggggg, I'm listening to Diabolic at the moment and going from him to Stevie Stone is like..... wow stevie fucking sucks.

    Check out the Liar & A Thief album on youtube, than go buy that shit cuz it's waay sick. Tech should be collabin' with guys like Diabolic, Hopsin, Canibus, Vinnie Paz, Sick Jacken, etc.

  7. #7
    Fuck Sony

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 04-12-2010, 07:36 PM
  2. Replies: 2
    Last Post: 04-11-2010, 08:52 PM
  3. Replies: 7
    Last Post: 03-16-2010, 01:00 AM
  4. When is this "Midwest Explosion" video dropping?!?!?!?
    By ckell in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 12-11-2009, 06:01 PM
  5. The "making of" video of Midwest Explosion
    By Swab in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 10-31-2009, 11:07 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •