Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Aesop Rock?

  1. #1
    Senior Member WeezyBellis's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    377

    Aesop Rock?

    Somebody just hipped me 2 dude n i'm slightly interested.



    I never really been in2 that nerd/wierd rap (KidCudi,ICP,Prozak) Tech is about as far as it gets with me n thats prolly cuz i been bumpin him since the Gang Related 2pac days.



    I YOUTUBED Aesop and seen like 10 pages a shit.



    I heard 1 song (nun shall pass) and i was interested in his wordplay but not so much the video or the beat...it jus sounded like sum old Kanye Lupe Fiasco type a shit...but sumbody was sayin this guy was better than Lynch and N9ne lyrically.............................................



    So is there an Aesop track thats either



    A. A real musical masterpiece


    or


    B. A dope ass beat.



    Nun a that kick push shit 4 me please.



    thx




  2. #2
    Junior Member JasonC's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    23
    YO son! Aesop aint like Lupe...hes old school badman! check this track http://www.youtube.com/watch?v=OBjJ9...eature=related beats are tight, works with EL P, check out Company Flow too.....when you get to this level REAL SHIT it aint about whos better....Aesop and Tech are different dats all, true art speaks for itself...fuck Kayne and Lupe and Wheezy all that fake shit

  3. #3

  4. #4
    Senior Member WeezyBellis's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    377
    Hey thx 4 the reply and insite Jason.

  5. #5
    Senior Member TK_Saints's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,545
    Aesop is cool. First artist i've listen to.
    Big Bang is my first and favorite song.
    No Regrets would be my next.

  6. #6
    Senior Member Bizzaro's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,107
    aesops a guy that you have to listen to his whole album
    but that was probably me saying hes better lyrically then lynch and tech. i do believe that


  7. #7
    Senior Member Bizzaro's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,107
    and also kid cudi icp and prozak....rnt nerd rap lol

  8. #8
    Aesop saved me. I was into the bullshit radio rap (i actually liked soulja boy..big mistake) I too also heard None Shall Pass and immediately became hooked and never looked back.

  9. #9
    Junior Member JasonC's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    23
    Sheeeeeeeeet thats a big save man....you owe him! haha cool brother you made the right choice!

    Quote Originally Posted by Elliot Brown
    Aesop saved me. I was into the bullshit radio rap (i actually liked soulja boy..big mistake) I too also heard None Shall Pass and immediately became hooked and never looked back.

  10. #10
    Junior Member JasonC's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    23
    No worries brother all good....

    Quote Originally Posted by Weezy Bellis
    Hey thx 4 the reply and insite Jason.

Similar Threads

  1. Aesop Rock - Zero Dark Thirty
    By Scurvy in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 08-07-2012, 05:22 PM
  2. Ces Cru Should Collab with Aesop Rock And/Or Hail Mary Mallon
    By DiE$eL E in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 2
    Last Post: 06-18-2012, 11:40 PM
  3. Aesop Rock 'Zero Dark Thirty" Music Video
    By DiE$eL E in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 2
    Last Post: 05-09-2012, 08:11 PM
  4. Tech N9ne and Aesop Rock
    By DiE$eL E in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 10-02-2011, 09:58 PM
  5. aesop rock
    By Bizzaro in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 12-02-2009, 09:49 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •