Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: LOL @Juggalos on Law & Order

  1. #1

    LOL @Juggalos on Law & Order

    Deez niggas gettin stabbed in the neck!

  2. #2
    Senior Member ShivenDesai's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,386
    I'm watchin that right now.

  3. #3
    Shits' crazy, it cracked me up how they portrayed juggalos in the beginning.

    Quote Originally Posted by Shiven Desai
    I'm watchin that right now.

  4. #4
    Senior Member RyanLake's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    616
    Sounds interesting, do they acctually call them juggalos? Is it about them? How do they portray them

    Quote Originally Posted by Brandon
    Shits' crazy, it cracked me up how they portrayed juggalos in the beginning.

    Quote Originally Posted by Shiven Desai
    I'm watchin that right now.

  5. #5
    Yeah in the beginning they find horrorcore tickets in a dead girls backpack, go to the venue and the guy calls em juggalos, it was only for that couple minutes but they showed a video of some guy with white & black facepaint and screaming some shit

    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Sounds interesting, do they acctually call them juggalos? Is it about them? How do they portray them

    Quote Originally Posted by Brandon
    Shits' crazy, it cracked me up how they portrayed juggalos in the beginning.

    Quote Originally Posted by Shiven Desai
    I'm watchin that right now.

  6. #6
    Senior Member MikeKennyJr's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    140
    Was it a new episode?

  7. #7
    Oh and one jug used a hatchet to kill someone.

    Quote Originally Posted by Brandon
    Yeah in the beginning they find horrorcore tickets in a dead girls backpack, go to the venue and the guy calls em juggalos, it was only for that couple minutes but they showed a video of some guy with white & black facepaint and screaming some shit

    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Sounds interesting, do they acctually call them juggalos? Is it about them? How do they portray them

    Quote Originally Posted by Brandon
    Shits' crazy, it cracked me up how they portrayed juggalos in the beginning.

    Quote Originally Posted by Shiven Desai
    I'm watchin that right now.

  8. #8
    Senior Member sean diego's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,580
    really ? hahaha !

  9. #9
    Wow, that's kinda funny. Not as bad as the CSI episode portraying furries, though, that was total bullshit.

  10. #10
    Senior Member sean diego's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,580
    ^^ thats gonna be my new hobby ^^

Similar Threads

  1. For those Who say juggalos can't rap
    By RandyCampfield in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 02-05-2014, 12:31 AM
  2. Juggalos??
    By MarcosAvalos in forum Ask Tech N9ne
    Replies: 9
    Last Post: 08-19-2011, 09:20 PM
  3. To any and all Juggalos:
    By Janky Hank in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 2
    Last Post: 07-30-2011, 05:25 AM
  4. IM SURE THE JUGGALOS WOULD WANT YOU!!!
    By daimon in forum Rumors
    Replies: 12
    Last Post: 09-13-2010, 04:13 AM
  5. juggalos
    By TheMadAppler in forum General Discussion
    Replies: 26
    Last Post: 12-29-2009, 08:49 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •