Results 1 to 9 of 9

Thread: New Brotha Lynch Hung interview on Youtube

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    153

    New Brotha Lynch Hung interview on Youtube

    new Lynch interview on the Giant and Elephant Radio Show....checc it out!!!!!!!!!!

  2. #2

  3. #3
    Guest
    yeah link this shit

  4. #4
    Senior Member The Chef's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    743
    Didnt sum1 post this already? or was it ona different site? lol

  5. #5
    Senior Member RBM@831's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    810
    Damn! Ude think the interview was wit her! She hardly let Lynch speak...it was like he had to rush wut he was sayin so she could get back to about herself..& did she say she already got or heard a track off his next album? Did I hear that rite? Lol!! She said you gonna bite me!...Lynch was thinkin FUCK NO!!! Not even if I was starvin!!! Lol

  6. #6
    This is a internet radio station.

  7. #7
    Senior Member ShivenDesai's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,386
    That was cool.

  8. #8
    It would have been cooler if it was an actual radio station. But the stations here would never play anything by Strange music

    Quote Originally Posted by Shiven Desai
    That was cool.

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1
    Sup ppl

    Quote Originally Posted by Tyler
    yeah link this shit

Similar Threads

  1. brotha lynch hung
    By strange-.-rafa in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 1
    Last Post: 02-02-2013, 03:30 AM
  2. Brotha Lynch Hung
    By Delusional1 in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 12-15-2012, 02:02 AM
  3. Replies: 4
    Last Post: 05-21-2011, 09:30 AM
  4. New Brotha Lynch Hung/Strange Music Interview
    By Gregg "Anghellic7" in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 07-13-2010, 01:57 AM
  5. (NEW) Brotha Lynch Hung Interview!!! (No Signup Required!!!)
    By Mizery_Made in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 06-09-2009, 11:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •