Results 1 to 9 of 9

Thread: Tech on Allhiphop.com

  1. #1

    Tech on Allhiphop.com

    http://www.allhiphop.com/stories/rev.../22118662.aspx

    From this, I have a feeling there is gonna be an Eminem/Tech N9ne collab. Check it out.

  2. #2
    Senior Member T-MAS's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    131
    good post

  3. #3
    Senior Member Kellie Koll's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    478
    Just read this on fb! Good stuff!

  4. #4
    yeah, that's where I got it from Lol

    Quote Originally Posted by Kellie Hughes
    Just read this on fb! Good stuff!

  5. #5
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    tech even answered the question someone posted about whos better lyrically, em or lynch lol. he chose lynch. i agree. eminem has some insane lyrics, but then he has those songs that make me shake me head, like FACK lmao. but when ems serious on a song then its hard as hell. i hope for a tech and em annnnd lynch track.. + hopsin! lol 4 verses. damn that would be a sick ass collab!!

  6. #6
    Junior Member Coolt2's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    14
    Yeah Tech has been wantting to do a song with eminem for year. going back to when i heard that tech lynch and eminem where going to do "My world) but then u all know eminem didn't come throw and dalima filled in. IMO eminem is waitting for tech to be at the top of most all charts. then eminem will do a song cuz it will help eminem more if he waits. And every hardcore tech fan know he has called out to em more then a few times.

  7. #7
    Senior Member Bizzaro's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    2,107
    only reason em fell through was kuz proof died. i think it would b dope to hear tech and em together. i hope it happens. and i hope its some insane shit haha not some stupid party shit

    Quote Originally Posted by Coolt2
    Yeah Tech has been wantting to do a song with eminem for year. going back to when i heard that tech lynch and eminem where going to do "My world) but then u all know eminem didn't come throw and dalima filled in. IMO eminem is waitting for tech to be at the top of most all charts. then eminem will do a song cuz it will help eminem more if he waits. And every hardcore tech fan know he has called out to em more then a few times.

  8. #8
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    lol yeah but i cant bump that shit without feeling weird or gay lol and when em dresses up like chicks in his vids and tells the male version of him he wants to suck his cock lol My Band or what ever its called with D12 lol. Ems the shit when hes rippin it seriously, but when hes clowning and putting out those kiddie songs i dont pay attention lol.

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    But FACK is a parody of South Park haha he said so himself soooo~ haha, but yeah they're still some "Waitwut?" songs hah.

    Quote Originally Posted by Siikez
    tech even answered the question someone posted about whos better lyrically, em or lynch lol. he chose lynch. i agree. eminem has some insane lyrics, but then he has those songs that make me shake me head, like FACK lmao. but when ems serious on a song then its hard as hell. i hope for a tech and em annnnd lynch track.. + hopsin! lol 4 verses. damn that would be a sick ass collab!!

  9. #9
    My Band was just a fuck around song any way. No one should of taken that song seriously. "My salsa. My sal sa sal sal sal sal sal my salsa. My salsa makes all the pretty girls want to dance and take off their underpants my salsa." Lol. Shit is funny as hell.

    Quote Originally Posted by Siikez
    lol yeah but i cant bump that shit without feeling weird or gay lol and when em dresses up like chicks in his vids and tells the male version of him he wants to suck his cock lol My Band or what ever its called with D12 lol. Ems the shit when hes rippin it seriously, but when hes clowning and putting out those kiddie songs i dont pay attention lol.


    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    But FACK is a parody of South Park haha he said so himself soooo~ haha, but yeah they're still some "Waitwut?" songs hah.

    Quote Originally Posted by Siikez
    tech even answered the question someone posted about whos better lyrically, em or lynch lol. he chose lynch. i agree. eminem has some insane lyrics, but then he has those songs that make me shake me head, like FACK lmao. but when ems serious on a song then its hard as hell. i hope for a tech and em annnnd lynch track.. + hopsin! lol 4 verses. damn that would be a sick ass collab!!

Similar Threads

  1. Replies: 2
    Last Post: 01-20-2011, 06:01 PM
  2. Comment on allhiphop.com bout Jay Rock signing to Strange....
    By Techn9cian4life in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 09-29-2010, 11:06 PM
  3. New Allhiphop.com Article from Tech N9ne
    By NESTOTHEOWNER in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 12-01-2009, 04:10 AM
  4. New Allhiphop.com interview
    By Viper15 in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 12-01-2009, 01:00 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •