Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: i never saw this movie but check it out u will see some fimilar faces lol

  1. #1
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305

    i never saw this movie but check it out u will see some fimilar faces lol

    http://www.youtube.com/watch?v=70oReK4UvLc



    i cant embed it but check it out. im spotin all ppl i reconize!


  2. #2
    it said the video is blocked in my country? wtf? lol, draw back of bein an Aussie! lol
    what is it Rain?

  3. #3
    Senior Member DavieDarko!'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    269
    it blocked me cause im australian bullshit !! whats the movie

  4. #4
    Senior Member trevor's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,165
    didnt work for me either but hey question for rain did you ever battle that dude

  5. #5
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

  6. #6
    Senior Member trevor's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,165
    aw ok the wayans are funny as hell yeah ill be checkin for the verses

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

  7. #7
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by trevor
    aw ok the wayans are funny as hell yeah ill be checkin for the verses

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

    yea this movie got the older bros daymon and kenan plus they sis is in it for a sec i think. then its got pops from the waynes brothers show..and some other ppl like the girl from the movie the wood. i was thinkin wow she in this too lol ina short part

  8. #8
    Senior Member trevor's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,165
    tell me youve seen dont be a menace to south central while drinking juice in the hood and yes that is the full title of the movie

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    Quote Originally Posted by trevor
    aw ok the wayans are funny as hell yeah ill be checkin for the verses

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

    yea this movie got the older bros daymon and kenan plus they sis is in it for a sec i think. then its got pops from the waynes brothers show..and some other ppl like the girl from the movie the wood. i was thinkin wow she in this too lol ina short part

  9. #9
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    Quote Originally Posted by trevor
    tell me youve seen dont be a menace to south central while drinking juice in the hood and yes that is the full title of the movie

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    Quote Originally Posted by trevor
    aw ok the wayans are funny as hell yeah ill be checkin for the verses

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

    yea this movie got the older bros daymon and kenan plus they sis is in it for a sec i think. then its got pops from the waynes brothers show..and some other ppl like the girl from the movie the wood. i was thinkin wow she in this too lol ina short part
    lol i got it on dvd. i wanna get it if its on bluray.

  10. #10
    Senior Member trevor's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,165
    lol thats some ic wayans right there

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    Quote Originally Posted by trevor
    tell me youve seen dont be a menace to south central while drinking juice in the hood and yes that is the full title of the movie

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    Quote Originally Posted by trevor
    aw ok the wayans are funny as hell yeah ill be checkin for the verses

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    damn thats jacked its an old movie called hollywood hustle its on youtube. its got the waynes in it robert townson and other ppl i reconized. its got its funny parts and its cou' and makin fun of movies like how the waynes brothers do but not all through the movie. and ima record my verse today..its just something clownin nothing all extra out this world. but ill let yaw be the judge when we both post our verses.

    yea this movie got the older bros daymon and kenan plus they sis is in it for a sec i think. then its got pops from the waynes brothers show..and some other ppl like the girl from the movie the wood. i was thinkin wow she in this too lol ina short part
    lol i got it on dvd. i wanna get it if its on bluray.

Similar Threads

  1. Anybody check out the brotha lynch hung "NOW EAT" the movie
    By MF Tony [727] in forum General Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 04-29-2010, 03:59 AM
  2. Lil Wayne faces more trouble
    By Native LunaticT in forum News
    Replies: 9
    Last Post: 04-27-2010, 01:54 AM
  3. Replies: 14
    Last Post: 03-13-2010, 04:34 AM
  4. Smilin faces-and kutty cal
    By Strange1914Rat in forum General Discussion
    Replies: 12
    Last Post: 11-24-2009, 03:21 AM
  5. Dr. Dre's Detox faces more delays...
    By B-rent in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 10-13-2009, 09:51 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •