Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 36

Thread: How to convince my gf to have sex?

  1. #1

    How to convince my gf to have sex?

    Yeah!

  2. #2
    Senior Member Becca's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    213
    put your penis in her. convinced.

  3. #3
    dude this is rediculous haha

  4. #4
    Senior Member Becca's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    213
    HAHAHA i think by now we all know that's not your

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    you mean, girls have the option of rejecting sex =O

  5. #5
    Senior Member Becca's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    213
    fair nuf

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    im serious...
    wtf i just yell SUPRISE and ram it in em, so... is that illegal or something?



    Quote Originally Posted by Becca
    HAHAHA i think by now we all know that's not your

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    you mean, girls have the option of rejecting sex =O

  6. #6
    Senior Member Kellie Koll's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    478
    Damn!!!!!! you 'ol romantic you!

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    im serious... wtf i just yell SUPRISE and ram it in em, so... is that illegal or something?

    Quote Originally Posted by Becca
    HAHAHA i think by now we all know that's not your

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    you mean, girls have the option of rejecting sex =O

  7. #7
    BRUNO tip USE your dick NOT your head silly

  8. #8
    1. Cut a hole in a box.
    2. Stick your junk in the box.
    3. Make her open the box.

  9. #9
    cut the cheese release the air then have her stare epic!!!

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    So you say... hahahhahhahaha nevermind lmao ohmygod hahahahahahah I can't get that out of my head now.
    Bastard haha

    Quote Originally Posted by The Crazy Englishman!
    surprised look + facial = EPIC WIN

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    Lmao why not from behind
    You can say "Sorry I furiously bumped into you!"

  10. #10
    Senior Member Becca's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    213
    best advice someone has given to this kid yet

    Quote Originally Posted by R9OT MAKER
    1. Cut a hole in a box.
    2. Stick your junk in the box.

    3. Make her open the box.

Similar Threads

  1. juggalo trying to convince everyone
    By jesselewis in forum General Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 04-19-2010, 10:08 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •