Results 1 to 10 of 10

Thread: For the Happy New Gear stuff it doesnt show 50% off on the price?

  1. #1
    Senior Member JoeyDeprey's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    268

    For the Happy New Gear stuff it doesnt show 50% off on the price?

    Will it take it off when you submit the purchase or what?

  2. #2
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    Yep

  3. #3
    Senior Member JoeyDeprey's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    268
    on every item?


    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Yep

  4. #4
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    Yah, they said it in sumn else that once you buy it it subtracts the 50% from the items

    Quote Originally Posted by Joey Deprey
    on every item?

    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Yep

  5. #5
    ok and im mad bcuz theres only 3xl and 5xl jersey...

    im prolly like xl!!!!

    gat damnit

  6. #6
    i think it said somewhere that it will show the 50% off price when you put in the payment plan..or shipping ..somewhere before you actually buy out

  7. #7
    Senior Member JoeyDeprey's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    268
    ya it took it off at the end of the order..... lol i know i was gonna get the white jersey but i need a XL too so there are very select few shirts that i can get too.......I guess most tech fans are fat or sumthin lol

    Quote Originally Posted by Steven Delgado
    i think it said somewhere that it will show the 50% off price when you put in the payment plan..or shipping ..somewhere before you actually buy out

  8. #8
    YEah I'm still wondering if they're gonna have the store re-stocked, or if they're just selling the shit they have right now. If they're jus selling shit they have right now, i'mma jus wait til the next tour and grab a bunch of stuff from the merch booth. Anyway, to answer your question..Lol. yeah once you get at the very end of checkout it'll be subtracted.

  9. #9
    yeah well i hope they restock

  10. #10
    I dont think they're going to. Looks to me they're just trying to clear out their inventory before the next tour rolls around, and they'll have more room for new shit.

    Quote Originally Posted by Steven Delgado
    yeah well i hope they restock

Similar Threads

  1. Pre-Order Price
    By michaelbotelho in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 05-17-2011, 06:51 PM
  2. happy new gear
    By jordanhewitt in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 01-13-2011, 05:40 AM
  3. Happy New Gear 25% off sale!
    By Strange Music HQ in forum News
    Replies: 1
    Last Post: 01-06-2011, 08:14 PM
  4. Jacob Price
    By Fame in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 1
    Last Post: 09-07-2010, 08:32 AM
  5. HAPPY NEW GEAR!
    By Strange Music HQ in forum General Discussion
    Replies: 40
    Last Post: 01-09-2010, 11:57 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •