Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: TECH AND DISNEY!!!!!!!

  1. #1
    Senior Member ANgheLLo9's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    408

    TECH AND DISNEY!!!!!!!

    this fuckin cracks me up how well it fits hahaha
    but i cant help but laugh lol



    atleast its different!!!

  2. #2
    ahhhh! haha! thats fucking awesome! It actually sounds hella good. I be rockin this shit! lol

  3. #3
    Senior Member ShivenDesai's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,386
    That's funny.

  4. #4
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    Dude i thought it was pretty freakin great lol. Somebody should put this into an mp3 formeezy

  5. #5
    Senior Member ANgheLLo9's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    408
    lol chorus is crap
    tech and britney lmao haha



    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Dude i thought it was pretty freakin great lol. Somebody should put this into an mp3 formeezy

  6. #6
    haha yea thas crazy.... it does kinda fit...

  7. #7
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    what in the son of a yadaimean? lol :0 i can hear this over a disney movie when some kinda time laps is happenin!

  8. #8
    Senior Member ANgheLLo9's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    408
    haha new tech market, brain wash the kiddies, we all know the tween market is big ish!!! lmao

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    what in the son of a yadaimean? lol :0 i can hear this over a disney movie when some kinda time laps is happenin!

  9. #9
    Damn.... try listening to that when your rollin.... ahhhhh!

    Quote Originally Posted by ANgheLLo9
    lol chorus is crap
    tech and britney lmao haha






    Quote Originally Posted by Cørpørate Avenger
    Dude i thought it was pretty freakin great lol. Somebody should put this into an mp3 formeezy

  10. #10
    Senior Member TwiztidNorm's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    672
    i cant believe peeps actually waist there time to mix these... i mean they sound alright but whats the point

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •