Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: 50% Off Sale !!

  1. #1
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487

    50% Off Sale !!

    Is it just me or does the site apear to be down?? everytime i try to checkout i get to a "404 Not Found" page. The other thing I was wondering about is, is there a code to get the 50% off or does it automatically apply ??

  2. #2
    Automatically does it, Use the checkout button in the top menu. it worked for me, got my shit a couple hours ago. Already got the confirmation email.
    hope this helps.

  3. #3
    I got that too when I was trying to access the store! I guess it's because lots of fans are hording the store and the site can only take "x" amount of people, so it crashes. Who can blame the fans, everything is 50% off!! Try going on at times when people (namely fellow Americans) are unlikely to be on.

    As for the 50% off, it automatically applies.

    Hope this helps .

  4. #4
    it kept givin me 404 shit too....so i jus waited till like 1 am n it was all good

  5. #5
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487
    yay, everything is good now. Really good deals, strange music really knows their marketing. Got soooo much shit for 120bucks, Usually you spend 120bucks on couple shirts and a hoodie. What I got for the money is crazy.

  6. #6
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487
    5 signed posters
    3shirts
    1hoodie
    1lanyard
    2skull caps

    Can't go wrong.

  7. #7
    Senior Member VicaVersa's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    293
    i got me an red jersey, fti shirt, strange pendant, fuck shit shirt, skull cap, bandana, kod poster, pdm disc, belt buckle and the flask

  8. #8
    Senior Member E.Wills's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    607
    how much is shipping and handling

  9. #9
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487
    depends on the weight and where you at, for everything that I ordered it was like 30 bucks. Thats cuz im in Canada tho, if you look at all the products it'll say shipping weight underneath.

    Quote Originally Posted by E.Wills
    how much is shipping and handling

  10. #10
    Senior Member Vlad's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    487
    too bad you missed the 50% off sale. I'm pretty sure it's done now isnt it ??

Similar Threads

  1. 50% Sale is still on!
    By Strange Music HQ in forum General Discussion
    Replies: 31
    Last Post: 03-18-2013, 11:50 AM
  2. S.O.S. 50% Off Sale!
    By Strange Music HQ in forum News
    Replies: 38
    Last Post: 09-12-2011, 11:24 PM
  3. New X box for sale!
    By JacobBowman in forum General Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 09-04-2010, 09:23 PM
  4. Strange Music Independents Days Sale - 50% Off Sale
    By Strange Music HQ in forum News
    Replies: 33
    Last Post: 07-23-2010, 11:38 PM
  5. Sale?
    By Brent Hughes in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 11-27-2009, 07:32 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •