Page 1 of 7 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 61

Thread: growing out of tech

  1. #1

    growing out of tech

    i was talking to my dad and he said i might grow out of tech's music so i was wonderin was how long other people have been listinin to tech n9ne n still love him

  2. #2
    1997

  3. #3
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    he must be talkin about rap.. my dad would say that to me when he was alive and the lil time he was around me.. he would say "oh thats for u younger guys.. u gotta grow up sometime.." i be like wtf..u dont grow out of that lol

  4. #4
    Question mark.
    I think the reason he has such a strong fanbase that's been around since he's started is because he's pretty much one of a kind. Like, we all grew out of 90s rock music because it was all the same. Tell your dad I said 'You left your man-panties in my garage."

  5. #5
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    my parents still love the music they listened to when they were young, i dont see why it would any different for me

  6. #6
    yeah homie i like tec's music too much to ever give it up

    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    he must be talkin about rap.. my dad would say that to me when he was alive and the lil time he was around me.. he would say "oh thats for u younger guys.. u gotta grow up sometime.." i be like wtf..u dont grow out of that lol

  7. #7
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    co-sign

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    Like, we all grew out of 90s rock music because it was all the same.

  8. #8
    I like 90's rock music

    Quote Originally Posted by AVCP333
    co-sign


    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    Like, we all grew out of 90s rock music because it was all the same.

  9. #9
    Senior Member The Chef's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    743
    thats true. but would you bump "Sex out south" "Get The Fuck Outta Here" in front of your 3year old son? i highly doubt it. Mabey you might still play it alone, but im sure youll listen to it less for your kids sake (if you have kids) lol

    Quote Originally Posted by AVCP333
    my parents still love the music they listened to when they were young, i dont see why it would any different for me

  10. #10
    Senior Member JAY LoW's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    395
    1999....never grow out of him.

Similar Threads

  1. Check out The Chosen One's New Hit Single "Growing Hatred" (TRUE WICKED SHIT)
    By TheChosenOne in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 05-24-2013, 02:07 AM
  2. Is Tech N9ne Growing Back his Red Hair?
    By Gofer in forum General Discussion
    Replies: 14
    Last Post: 05-15-2012, 01:27 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •