Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21

Thread: Master At Work - TECHS NEW CD!!!

  1. #1

    Master At Work - TECHS NEW CD!!!

    I was just lookin at techs wiki page and it says his album after KOD will be titled Master At Work. i know i know.... people can put whatever they want on wiki but it seems like it could be real. good name if its not lol

  2. #2
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    whoever posted that on wikipedia didn't put a source link next to it, so im calling BS. but who knows

  3. #3
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    Solo albums
    1993: rob bandan 4 ever snigga
    1995: Season of the Siccness
    1996: vagina juice and hair <- what? lol
    1997: Loaded
    2000: ECK4
    2001: The Virus
    2002: Appearances: Book 1
    2003: Lynch by Inch: Suicide Note
    2007: The Ripgut Collection
    2009: The Gas Station
    2010: Dinner & A Movie
    2011: Brotha Lynch Hung & Leather Face Present : Cannibal Collection

    wtf lol yes exactly. you cant believe anything on wikipedia till its got a number and a valid link next to it

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    so I guess brotha lynch has an album called vagina juice and hair as well
    http://en.wikipedia.org/wiki/Brotha_Lynch

    don't believe it til it's cited.

  4. #4
    i think who ever put that there was trying to be clever and sying that "master at work" meaning the master is at work.. on his next album.

  5. #5
    Senior Member LTB's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2,546
    Master at Work sounds just as cheesy as King of Darkness...

    jus sayin

  6. #6
    Senior Member RoFuS's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    196
    coulda swore techs next album is district n9ne

  7. #7
    HAHAHA.

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    And vagina juice and hair sounds just as realistic as eminems relapse 2 hahaha I made a terrible funny.


    Quote Originally Posted by LTB
    Master at Work sounds just as cheesy as King of Darkness...

    jus sayin

  8. #8
    Senior Member RoFuS's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    196
    i actually liked the movie thought it had a good story altho the aleins coulda looked a lil bit more real

  9. #9
    bahaha but i quit smoking goddamnit!

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    for some reason I pictured an 80 year old smokers laugh right there lmao


    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    HAHAHA.

    Quote Originally Posted by GodZi?Ra
    And vagina juice and hair sounds just as realistic as eminems relapse 2 hahaha I made a terrible funny.

    Quote Originally Posted by LTB
    Master at Work sounds just as cheesy as King of Darkness...

    jus sayin

  10. #10
    Senior Member Andrew34's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    439
    It prob is real ever since MLK they have had shit posted on there about Tech's upcoming albums and the shit was always legit.There will be a tracklist in prob a month watch good looks on catching this I usually take a look and check but its been a while.

Similar Threads

  1. Krizz Kaliko and #1 Seattle Rapper Create a Master piece.
    By Soulja in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 08-22-2011, 08:49 PM
  2. got work?
    By Gerald L. Weber jr. in forum Ask Tech N9ne
    Replies: 0
    Last Post: 11-07-2010, 04:20 PM
  3. Tech Master ?
    By Dub N9NE in forum General Discussion
    Replies: 15
    Last Post: 10-29-2010, 09:35 PM
  4. The Puppet Master
    By b-rock in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 07-06-2009, 01:52 AM
  5. ART WORK
    By FREEE88 in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 05-09-2009, 06:21 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •