Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: HAPPY HALLOWEEN

  1. #1

    HAPPY HALLOWEEN

    HAPPY HALLOWEEN ALL STRANGE FANS!

  2. #2
    that's a sick pumpkin lol
    yehhhh get cruuunk.
    happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

  3. #3
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    Where do you live, ive always wanted to fuck a drunk person in the snow on haloween. Wait EWWW i remember your near the canadians in asslaska

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    that's a sick pumpkin lol yehhhh get cruuunk.
    happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

  4. #4
    LMFAO.
    asslaska
    that's a new one
    who cares? canadians aint got shit on us. We hunt better and smell better... [;
    NOT like bacon.... more like smoked salmon.... mmmmm shmokd salmon.

    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    Where do you live, ive always wanted to fuck a drunk person in the snow on haloween. Wait EWWW i remember your near the canadians in asslaska

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    that's a sick pumpkin lol yehhhh get cruuunk. happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

  5. #5
    They have entertainment in Alaska?
    hmm...
    NICE PUMPKIN btw!

  6. #6
    yes, it's called drinking alcohol and smoking weed.

    Quote Originally Posted by aKayRuegawitaTECH9
    They have entertainment in Alaska?
    hmm...

    NICE PUMPKIN btw!

  7. #7
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    I bet your crotch smells like shmoked salmon

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    LMFAO. asslaska
    that's a new one
    who cares? canadians aint got shit on us. We hunt better and smell better... [;
    NOT like bacon.... more like smoked salmon.... mmmmm shmokd salmon.

    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    Where do you live, ive always wanted to fuck a drunk person in the snow on haloween. Wait EWWW i remember your near the canadians in asslaska

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    that's a sick pumpkin lol yehhhh get cruuunk. happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

  8. #8
    I wish.

    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    I bet your crotch smells like shmoked salmon

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    LMFAO. asslaska that's a new one

    who cares? canadians aint got shit on us. We hunt better and smell better... [;

    NOT like bacon.... more like smoked salmon.... mmmmm shmokd salmon.



    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    Where do you live, ive always wanted to fuck a drunk person in the snow on haloween. Wait EWWW i remember your near the canadians in asslaska

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    that's a sick pumpkin lol yehhhh get cruuunk. happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

  9. #9
    yeah. It's a big state thang.

    Quote Originally Posted by Scarz
    ya in the valley of texas too


    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    yes, it's called drinking alcohol and smoking weed.

    Quote Originally Posted by aKayRuegawitaTECH9
    They have entertainment in Alaska?
    hmm...
    NICE PUMPKIN btw!

  10. #10
    Senior Member Strange1914Rat's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,108
    Hmmh so what does it smell like? Lemme guess your twat smells like your butt hole lol

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    I wish.
    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    I bet your crotch smells like shmoked salmon

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    LMFAO. asslaska that's a new one
    who cares? canadians aint got shit on us. We hunt better and smell better... [;

    NOT like bacon.... more like smoked salmon.... mmmmm shmokd salmon.



    Quote Originally Posted by Strange1914Rat
    Where do you live, ive always wanted to fuck a drunk person in the snow on haloween. Wait EWWW i remember your near the canadians in asslaska

    Quote Originally Posted by Anghellic Techn9cian[;
    that's a sick pumpkin lol yehhhh get cruuunk. happy halloweeen y'all... don't fall asleep in the snow drunk as hell.... coz i know i will.....

Similar Threads

  1. Happy Halloween Technicians!!!
    By Strange Music HQ in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 11-01-2011, 05:33 AM
  2. HAPPY HALLOWEEN
    By Dr. Haze (Swizzy Sweets) in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 10-31-2010, 06:49 PM
  3. HAPPY HALLOWEEN TECHNICIANS
    By Reckah in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 11-01-2009, 01:36 AM
  4. Happy Early Halloween to everyone
    By TayFont in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 10-31-2009, 01:54 AM
  5. Halloween!
    By 56HighlandVillain in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 10-18-2009, 10:28 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •