Page 1 of 13 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 121

Thread: JUGGALOS ARE A FUCKING WASTE OF SPERM!!!

  1. #1
    Senior Member Toarrance's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    665

    JUGGALOS ARE A FUCKING WASTE OF SPERM!!!

    Just realized tonight how useless you white trash broke ass clown mother fuckers are!!! Kill yoself fuckin faggles!!! REAL TALK!!! If your a fag ass juggalo, KILL YOURSELF!!! Wut ya gotta live for broke ass clowns!!! Do us all a favor!!!

  2. #2
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    wtf happened to you? hahaha

  3. #3
    Senior Member Pongo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    412
    True that.

  4. #4
    hahaha agreed but cant wait to see the juggalos replies

  5. #5
    Senior Member Cody Sipe's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    491
    I aint no juggalo but just curious, What made you "realize" in that half steppin brain of yours

  6. #6
    Senior Member Kellie Koll's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    478
    Fuck off!

  7. #7
    Senior Member crookedcali's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    222
    True story

  8. #8
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2
    ur mom was a waste of sperm! juggalo for life

  9. #9
    Correct me if I'm wrong but didn't tech perform at a gathering b4

  10. #10
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    LOL @ juggalos being a race

    Quote Originally Posted by kcmostrange
    Did you even realize that there are juggalos that work for Strange Music. And by the way saying that is generalizing all juggalos. Sounds kind of like racism to me.

Similar Threads

  1. Replies: 59
    Last Post: 02-03-2012, 02:01 PM
  2. Tech N9ne a waste of good talent
    By japoco in forum General Discussion
    Replies: 18
    Last Post: 06-03-2011, 11:32 PM
  3. FAT FUCKING ASS
    By ALEXXX in forum General Discussion
    Replies: 76
    Last Post: 06-10-2010, 10:01 PM
  4. Replies: 19
    Last Post: 10-18-2009, 08:45 AM
  5. I Need Some Opinions Cause I Dont Wanna Waste My Time
    By HeadTraumaThaJuggalo in forum General Discussion
    Replies: 26
    Last Post: 05-13-2009, 03:36 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •