Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: spokane concert

  1. #1
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116

    spokane concert

    live concert feed from spokane washington

    http://www.blogtv.com/People/joebuddentv

  2. #2
    is it staying on for the whole show?

  3. #3
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116
    don't know was wonderin the same thing hopefully it'll be on from backstage when tech is on

    Quote Originally Posted by S.L.A.D.A.N.
    is it staying on for the whole show?

  4. #4
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116
    Guess not sucks cuz i really don't like joe hes a fuckin baby did u hear what he said about the crowd


    Quote Originally Posted by Josh
    don't know was wonderin the same thing hopefully it'll be on from backstage when tech is on



    Quote Originally Posted by S.L.A.D.A.N.
    is it staying on for the whole show?

  5. #5
    Senior Member KodiakA's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    766
    yea he was being a hoe,kinda made me mad

    Quote Originally Posted by Josh
    Guess not sucks cuz i really don't like joe hes a fuckin baby did u hear what he said about the crowd




    Quote Originally Posted by Josh
    don't know was wonderin the same thing hopefully it'll be on from backstage when tech is on


    Quote Originally Posted by S.L.A.D.A.N.
    is it staying on for the whole show?

  6. #6
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116
    yeah i was watchin earlier and all he does is play music and smoke cigs he' s the boring one not the crowd

    Quote Originally Posted by Kodiak A
    yea he was being a hoe,kinda made me mad


    Quote Originally Posted by Josh
    Guess not sucks cuz i really don't like joe hes a fuckin baby did u hear what he said about the crowd



    Quote Originally Posted by Josh
    don't know was wonderin the same thing hopefully it'll be on from backstage when tech is on

    Quote Originally Posted by S.L.A.D.A.N.
    is it staying on for the whole show?

  7. #7
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116
    I think he's the worst in slaughterhouse just my opinion
    Quote Originally Posted by THA KIDD 5150
    I honestly don't think he's diggin the tour. All the other cats from SLAUGHTERHOUSE were talking positive about this tour. IDK ?

  8. #8
    Senior Member KodiakA's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    766
    I think slaughter house is the worst on the tour (just my opinion) i like them on there solo shit

    Quote Originally Posted by Josh
    I think he's the worst in slaughterhouse just my opinion
    Quote Originally Posted by THA KIDD 5150
    I honestly don't think he's diggin the tour. All the other cats from SLAUGHTERHOUSE were talking positive about this tour. IDK ?

  9. #9
    Senior Member FahQ's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    116
    agreed


    Quote Originally Posted by THA KIDD 5150
    SLAUGHTERHOUSE is fuckin siiik. there all spit bars...but joe just seems like a douche

  10. #10
    Senior Member KodiakA's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    766
    I just think that as a collective,especially on stage,that there not that good but they're all decent rappers. just need some work as a group

    Quote Originally Posted by THA KIDD 5150
    SLAUGHTERHOUSE is fuckin siiik. there all spit bars...but joe just seems like a douche

Similar Threads

  1. Replies: 25
    Last Post: 10-21-2012, 03:25 AM
  2. Tech in Spokane wa
    By jeremysnider in forum Rumors
    Replies: 0
    Last Post: 11-03-2011, 10:40 PM
  3. Spokane Stand Up!!!
    By illieuno in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 04-03-2010, 05:42 PM
  4. I need spokane help!
    By maintainingstrange in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 10-14-2009, 06:10 AM
  5. spokane, washington
    By Michael51 in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 04-07-2009, 08:17 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •