Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Whats your fantasy "rap battle"?

  1. #1
    Senior Member Mr.Pound's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    382

    Whats your fantasy "rap battle"?

    If you could see two of your favorite or hardest rappers go at it, which two would you choose?
    ALSO, this doesnt mean they have to diss on eachother or even free, just come in with the hardest verses or somethin ya know? Like compete for best speed or flow.

    Id like to see tech and krayzie compete for the craziest verse. If they each had like a set amount of time (like 24 hours) to write the hardest rap they could bring, and come up on stage and spit in front of some judges. That shit would be tight, I always fantasize shit like that with my favorite rappers.

  2. #2
    Wanna hear those that teach sickology. Tech N9NE, Crooked I, & Chino XL

  3. #3
    Senior Member Mr.Pound's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    382
    Ya thatd be tight, the song "sickology 101" pretty much shows us that though lol. But that prolly wasnt the hardest they could have rapped though.

    Quote Originally Posted by KoBane
    Wanna hear those that teach sickology. Tech N9NE, Crooked I, & Chino XL

  4. #4
    i would like to see tech nd brotha lynch go at it dat would be hella badass......they would tear up the stage

  5. #5
    Senior Member Mr.Pound's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    382
    That would be sick as hell. I think Prozak and brotha lynch would be tight too. They both pretty dark in similar respects.

    Quote Originally Posted by tech55n9ne
    i would like to see tech nd brotha lynch go at it dat would be hella badass......they would tear up the stage

  6. #6
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    if tech actually freed i would say tech, but we all know he doesnt. only raps his verses over the beats they give him.

    i'd like to see Mistah F.A.B. go against whoever is brave enough to go against him

  7. #7
    Immortal Technique

    Quote Originally Posted by Cole Payan
    if tech actually freed i would say tech, but we all know he doesnt. only raps his verses over the beats they give him.
    i'd like to see Mistah F.A.B. go against whoever is brave enough to go against him

  8. #8
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    hell yeah that would be a sick ass battle



    Quote Originally Posted by KoBane
    Immortal Technique

    Quote Originally Posted by Cole Payan
    if tech actually freed i would say tech, but we all know he doesnt. only raps his verses over the beats they give him. i'd like to see Mistah F.A.B. go against whoever is brave enough to go against him

  9. #9
    Senior Member Mr.Pound's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    382
    Mista FAB? yall proly gonna kill me for sayin this but ive never heard his shit. He any good?

    Quote Originally Posted by KoBane
    Immortal Technique

    Quote Originally Posted by Cole Payan
    if tech actually freed i would say tech, but we all know he doesnt. only raps his verses over the beats they give him. i'd like to see Mistah F.A.B. go against whoever is brave enough to go against him

  10. #10
    Senior Member Mr.Pound's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    382
    Oh wait, he did that gay ass ghost rider song huh? that shit sucks

    Quote Originally Posted by Mr.Pound
    Mista FAB? yall proly gonna kill me for sayin this but ive never heard his shit. He any good?



    Quote Originally Posted by KoBane
    Immortal Technique

    Quote Originally Posted by Cole Payan
    if tech actually freed i would say tech, but we all know he doesnt. only raps his verses over the beats they give him. i'd like to see Mistah F.A.B. go against whoever is brave enough to go against him

Similar Threads

  1. Fantasy Football
    By E.Wills in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 08-26-2010, 04:39 AM
  2. Fantasy football?
    By World Famous Dirty 530 in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 04-27-2010, 04:47 AM
  3. Fantasy baseball anyone?
    By World Famous Dirty 530 in forum General Discussion
    Replies: 26
    Last Post: 04-03-2010, 11:07 PM
  4. Final Fantasy
    By ANgheLLo9 in forum General Discussion
    Replies: 19
    Last Post: 12-20-2009, 05:19 PM
  5. Strange Fantasy Roster
    By b-rock in forum General Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 05-09-2009, 06:53 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •