Page 1 of 21 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 201

Thread: real ozzy discussion on this site no mata who we offend keepnin mind this aint a t9 diss discussion

  1. #1

    real ozzy discussion on this site no mata who we offend keepnin mind this aint a t9 diss discussion

    any ozzyz sik of bein ignored on this site ? fuunny thing is wen yanks at war who they call 4 bak up? AUSTRALIA .hopefully this provokes a discussion .negatives welcome .HA HA now we get ignored .i dnt think so

  2. #2
    Senior Member L.D.S.'s Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    685
    I have plenty of Australian friends, and thankfully enough, they're not nearly as tritely stereotypical as you're coming off with your being ignored bullshit.

    People probably ignore you because they can't understand what the fuck you're typing.

  3. #3
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    hahaha

    Quote Originally Posted by L.D.S.
    I have plenty of Australian friends, and thankfully enough, they're not nearly as tritely stereotypical as you're coming off with your being ignored bullshit.


    People probably ignore you because they can't understand what the fuck you're typing.

  4. #4
    k bro didn no u need a degree to type but thanks 4 the reply . keep em cumin

  5. #5
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    when i read the thread at first i though he was talking about ozzy osbourne. fucking fail

  6. #6
    yep u fail bro . no issue here jus keepn u cunts on ya toes . its the ozzy way. oi oi oi ha ha ha

  7. #7
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    oi oi was originated in america by punks and punk music.

  8. #8
    punk started in the uk .fail agen bo

  9. #9
    oi oi oi is diffrnt to oi oi n here we dont copy shit we proud 2 b ozzy we aint gotta try 2 be any body els. in fact we aint gotta try thats why we who we r

  10. #10
    Senior Member B-rent's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    2,142
    oi oi started in american in punk rock.

    stop claiming to be ozzy, hes a god compared to you

Similar Threads

  1. College Discussion
    By ₡₱♛ in forum General Discussion
    Replies: 43
    Last Post: 08-27-2010, 09:32 PM
  2. Music discussion
    By GreatScott in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 05-30-2010, 12:27 PM
  3. K.O.D. on myspace......idk if this was a discussion already
    By DonRossi in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-22-2009, 05:40 PM
  4. Discussion Title
    By TrevorMcGrath in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 08-21-2009, 05:42 AM
  5. Em's 3AM lyrics and discussion
    By Tim26 in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 04-24-2009, 11:00 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •