Results 1 to 8 of 8

Thread: Mayweather vs Marquez

  1. #1

    Mayweather vs Marquez

    Marquez got worked hahh I knew it... next Mayweather vs Pacquiao.. its gonna be a good fight

  2. #2
    man every one is thinking pacman is gonna run through cotto,i have a feeling cotto wins by knockout

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    171
    i dunno man pacquiao is a fiesty filipino

    Quote Originally Posted by Dukecityspecialist
    man every one is thinking pacman is gonna run through cotto,i have a feeling cotto wins by knockout

  4. #4
    Idk Pac is alot smaller than him but hes quick as shit.. his punches are hella accurate and he'll put out more strength than Marquez... I think its gonna be a good fight

    Quote Originally Posted by Dukecityspecialist
    man every one is thinking pacman is gonna run through cotto,i have a feeling cotto wins by knockout

  5. #5
    I'd really like to see Shane Mosley vs Mayweather after this... finally Floyd will actually fight someone his size

  6. #6
    YEESSSSSSSS...
    Sugar Shane vs Money Mayweather
    SOMEONE needs to beat that FUCKER

    Quote Originally Posted by DYSFUNCTiONAL
    I'd really like to see Shane Mosley vs Mayweather after this... finally Floyd will actually fight someone his size

  7. #7
    Senior Member JAY LoW's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    395
    pacquiao will beat mayweather...i personally hate mayweather. i think he's a cocky ass son of a bitch and i hate fighters like that...all my damn mexican fighters are falling off and the only hope for us are Ceasar Chavezes sons, they are very good, but just up and comming so it will be a while. Only a few fighters outside of the mexican fighters i watch that i liked, like David Tua, Winky Wright, Pacquiao, Evander Holyfield. So im deff. up for anybody beating Mayweather, and if he happens to ever fight Mosley, i hope they both knock eachother out at the same time, LMAO.

  8. #8
    i thought it was bitch made the way they stole mayweather's shine at the end to the fight.that was his time and goldenboy's camp shouldve acted more professional.yeah hes cocky and what not but thats good marketing and boxing is mayweather's bread and butter.i cant hate mayweather hes just too damn good at what he does.Pacman is fast and strong but doesnt possess the craft to break the code to mayweather's defense.plus mayweather is faster than pacman.cotto on the otherhand is pretty fuckin fast,he made mosely look old as fuck when they fought.if anyone can beat mayweather its cotto,hes a very smart fighter who breaks down his opponents with different angles and a combination of head and heavy body punches.november is gonna be one hell of a fight and right now pacman is favored 5 to 1 but dont be surprised if we see him go down.if cotto wins we will see a better match up for mayweather.as far as talking about a mosely fight golbenboy's team needs to sit down and shut the fuck up.theres allready a fight in the making right after november 14 passes,every1 knows that!!!!what they did to steal the attn away from the 3 fighters that are destined to fight was a shitty publicity stunt and an attempt to take the possible fight awat from the winner of cotto/pac and set the backdrop for a mosley/mayweather fight. I dont think mayweather should even give mosley the time of day untill after he fights the winner of cotto/pac(if he does fight manage to fight the winner)

Similar Threads

  1. MAYWEATHER VS. ORTIZ
    By Blizzum in forum General Discussion
    Replies: 44
    Last Post: 09-19-2011, 03:30 AM
  2. MAYWEATHER VS. PACMAN PREVIEW!!!
    By Dukecityspecialist in forum Videos
    Replies: 5
    Last Post: 06-03-2010, 04:52 AM
  3. Boxing fans!! Mayweather vs. Pac man
    By Dukecityspecialist in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 01-13-2010, 01:28 AM
  4. Pacquiao vs. Mayweather!!!
    By tech29ne in forum General Discussion
    Replies: 27
    Last Post: 12-25-2009, 07:46 PM
  5. Mayweather vs. Marquez(24/7 pt.1)
    By Dukecityspecialist in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 09-02-2009, 11:32 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •