Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Question About K.O.D. Tour

  1. #1
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216

    Question About K.O.D. Tour

    Don't know if anyone knows anything yet but I'm gonna ask anyways. Anybody know if Big Scoob is gonna get his own set, or is he gonna do what Kali and Kutt do and join Tech during the main show? Personally I think Tech, Kali, & Kutt are awesome together and I figure that if they add Scoob it's gonna be a hella crowded stage. Not only that, but I personally wanna hear as many Tech songs as time allows, and if Scoob is gonna do 3 or so songs during the main show, that means less Tech. Answers? Opinions? Thoughts? Anyone not give a fuck?

  2. #2
    Senior Member J3R3177Y's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1,465
    from the looks of wikipedia (the KOD tracklist so far...) we're going to get a lot of Tech.

    ...and from the district n9ne interview Tech says the stage is designed for him and KOD

    who knows...

  3. #3
    lol big schoob barely joined strange lol he's gonna have his own set

  4. #4
    Senior Member TiggaTy's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    122
    It'll probably go Stevie Stone, Glasses Malone, Slaughterhouse, Scoob, then the 3 of them again. I'd like to see a total set of just Tech, that would be the shit.

  5. #5
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    haha well thats what i was originally thinking but then it's like well Scoob is Tech's good friend and maybe he wants him to get in the spotlight and what not. Hopefully your right

    Quote Originally Posted by S.L.A.D.A.N.
    lol big schoob barely joined strange lol he's gonna have his own set

  6. #6
    Senior Member ₡₱♛'s Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11,216
    i really hope not

    Quote Originally Posted by THA KIDD 5150
    i think it'll be all 4

  7. #7
    it will probably go like this Stevie Stone, Glasses Malone, Big Scoob, Slaughterhouse, then Tech

    Quote Originally Posted by TiggaTy
    It'll probably go Stevie Stone, Glasses Malone, Slaughterhouse, Scoob, then the 3 of them again. I'd like to see a total set of just Tech, that would be the shit.

  8. #8
    One would hope this is the order. Either that, or Scoob will indeed get a mini-set during Tech (or a small solo set before tech/krizz/kutt)
    Stage set is gonna be BONKERS though! Red sky, cemetary and shit lol


    Quote Originally Posted by suburbannoizefan
    it will probably go like this Stevie Stone, Glasses Malone, Big Scoob, Slaughterhouse, then Tech

    Quote Originally Posted by TiggaTy
    It'll probably go Stevie Stone, Glasses Malone, Slaughterhouse, Scoob, then the 3 of them again. I'd like to see a total set of just Tech, that would be the shit.

  9. #9
    Junior Member JC569's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3
    Scoob's a dope lyricist. I go to Strange shows for the shows. I enjoy all Strange Music artists. Give Scoob a chance. Listen to some RDV shit, homie. Anmd then listen to Monsterifik. Scoob's got some tight lyrics. Kaliko's probably gonna have a few songs too. Strange is really poppin, man. Give Scoob a chance

  10. #10
    from what i can gather from past posts scoob jus come on during techs set do big scoob an salue.. an techs on for 2 hours!?!?!?! jus wut people have said previously

Similar Threads

  1. Quick Tour Question
    By JetblacK in forum Tours and Shows
    Replies: 4
    Last Post: 06-14-2012, 08:01 PM
  2. Tour Mech Question
    By B-rent in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 04-30-2012, 05:22 AM
  3. All 6's and 7's Tour question.
    By DJ605 in forum Tours and Shows
    Replies: 4
    Last Post: 06-19-2011, 01:14 AM
  4. All 6's & 7's tour question
    By BrandonLanders in forum Tours and Shows
    Replies: 2
    Last Post: 04-01-2011, 07:26 PM
  5. K.O.D. Tour question.....
    By l
    Replies: 3
    Last Post: 09-01-2009, 11:53 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •