Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: My new favorite rap song

  1. #1
    Senior Member J9X's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    3,337

    My new favorite rap song


  2. #2
    Senior Member OGVIP's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    266
    oh ohhhh, she gonna take Kanye's moonman next year

  3. #3
    Senior Member SRH22's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    348
    Yeah T-Swizzle can flow

  4. #4
    Senior Member StaKca Chip's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    235
    I dont see shit tight about da bitch, she sound like she was try'n to be gangsta too hard

    Quote Originally Posted by SRH22
    Yeah T-Swizzle can flow

  5. #5
    Senior Member SRH22's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    348
    Hahahahaha...its a PARODY FROM SATURDAY NIGHT LIVE.

    Damn, have a sense of humor.

    Quote Originally Posted by RelliK
    I dont see shit tight about da bitch, she sound like she was try'n to be gangsta too hard


    Quote Originally Posted by SRH22
    Yeah T-Swizzle can flow

  6. #6
    Senior Member StaKca Chip's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    235
    Oh, Yea I guess

    Quote Originally Posted by SRH22
    Hahahahaha...its a PARODY FROM SATURDAY NIGHT LIVE.

    Damn, have a sense of humor.

    Quote Originally Posted by RelliK
    I dont see shit tight about da bitch, she sound like she was try'n to be gangsta too hard

    Quote Originally Posted by SRH22
    Yeah T-Swizzle can flow

  7. #7
    lol @ taking a Taylor Swift rap seriously.

    This was pretty funny, imo.

  8. #8
    Senior Member RawShocK's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    122
    lol i didnt find this funny either tho.. i feel like its been done a million times... find really white people who u wouldnt think would be a rapper then make a video of them rapping... and to some ppl its funny everytime

    Quote Originally Posted by KirbyTheAlmighty
    lol @ taking a Taylor Swift rap seriously.


    This was pretty funny, imo.

  9. #9
    Senior Member Amanda47's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    563
    lmfao...i laughed wen i heard this song yesterday...

    itz eh...alrite.


    She can flow better than me for sure.

  10. #10
    Senior Member J9X's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    3,337
    I just thought it was funny. and this is the industry that tech's trying to get into.

Similar Threads

  1. Favorite Song From Each
    By ShaneM in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 12-09-2011, 08:28 AM
  2. Favorite Song on All 6s and &s??
    By Chris Gerlach in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 06-05-2011, 04:19 AM
  3. favorite song
    By atrurocruz in forum General Discussion
    Replies: 43
    Last Post: 07-06-2010, 08:33 PM
  4. My new favorite song
    By R.I.P{ANgheLLo9} in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 06-27-2010, 07:25 AM
  5. favorite k.o.d. song
    By daniel227 in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 11-04-2009, 03:53 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •