Results 1 to 7 of 7

Thread: Well...Tech ain't comin to norf dakota..BUT

  1. #1
    Senior Member Se7en01's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    201

    Well...Tech ain't comin to norf dakota..BUT

    Skatterman & Snug Brim are! along with MIMS. guess thats my back up plan for now unless tech decides to put nd on the tour as an added date.

    its a shame that tech wont be there to do his verse in "rock n rollin". without him...its garbage.

  2. #2
    I must say.
    I'm very sorry that those three will be in your state.

    My condolences to you and your state.

  3. #3
    Senior Member Se7en01's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    201
    haha..i'll def go for skat n snug...probably stay for mims too. see if i can gain some respect for the man.

  4. #4
    I've never really liked Mims. I know a lot of people that really like his stuff.
    His flow is too boring for me.

    On the same note, I never really liked Skat and Snug, either.

  5. #5
    Senior Member Se7en01's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    201
    for one...anytime a mainstream rapper comes to nd...ppl are gonna go.

    i agree with you on mims. his flow is SHIT. the only reason i came to not mind him is that he apparently has an ear for good hip hop if he sought out tech to be on his cd. he probably having second thoughts on doing that cuz tech completely embarrased him in that song.

    as for skat n snug...i've always liked them. maybe its because they were a change of pace while they were on strange music. i have respect for them still i guess.

    Quote Originally Posted by KirbyTheAlmighty
    I've never really liked Mims. I know a lot of people that really like his stuff.
    His flow is too boring for me.



    On the same note, I never really liked Skat and Snug, either.

  6. #6
    Word. A lot of people do.
    I could just never get into their music.

  7. #7
    Senior Member Se7en01's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    201
    yeah i can understand that. i can get into it but its not as easy to relate to...seeing that i'm from nd and "we iznt gangsta enuf up hurr fer dat shit". still like em. they compliment each other well as a group. excited to hear some solo shit from both of them.

    Quote Originally Posted by KirbyTheAlmighty
    Word. A lot of people do.
    I could just never get into their music.

Similar Threads

  1. RAPID CITY SOUTH DAKOTA! TECH N9NE SHOW!
    By Big Shot in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 11-13-2011, 09:44 AM
  2. NORTH DAKOTA WANTS TECH N9NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By JeremiahRowell in forum Tours and Shows
    Replies: 4
    Last Post: 12-17-2010, 02:38 AM
  3. North Dakota Technicians Speak UP
    By BrandenLawrence in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 08-10-2010, 09:03 AM
  4. TECH N9NE KOD TOUR COMING TO NORTH DAKOTA / MN ???!!!
    By ThaneJohnson in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 08-30-2009, 01:11 AM
  5. WHY AINT TECH STOPPIN THROUGH RAPID CITY SOUTH DAKOTA
    By Michael67 in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 04-07-2009, 05:18 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •