Results 1 to 5 of 5

Thread: This is just wrong!!!!roflllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  1. #1

    This is just wrong!!!!roflllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    crazy message though


  2. #2
    The Boondocks is the shit

  3. #3
    'we must use these tools that the great god has given us to fight niggas a whip a noose a night stick a branding iron these things strike fear to a nigga, a job application'
    hahaha that shit is so racist and funny hahaha
    there is powerful niggertry here

  4. #4
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805
    NEW SHOES!

  5. #5
    Senior Member Big Shot's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1,008
    lol yeah, but I love it.

    Quote Originally Posted by Cory
    'we must use these tools that the great god has given us to fight niggas a whip a noose a night stick a branding iron these things strike fear to a nigga, a job application'
    hahaha that shit is so racist and funny hahaha

    there is powerful niggertry here

Similar Threads

  1. am i wrong or is this?
    By Josh McKay in forum Videos
    Replies: 3
    Last Post: 05-05-2012, 06:03 PM
  2. WTF is wrong with Guvera ?
    By RoyRazor in forum General Discussion
    Replies: 29
    Last Post: 10-06-2010, 04:06 AM
  3. AM I WRONG OR RIGHT??
    By Nick James in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 08-11-2010, 09:09 AM
  4. What else can i say???I was wrong
    By Dukecityspecialist in forum General Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 11-02-2009, 12:48 AM
  5. RIGHT or WRONG? You tell me.
    By KILLAV in forum General Discussion
    Replies: 22
    Last Post: 05-06-2009, 08:25 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •