Results 1 to 10 of 10

Thread: Tech N9ne Shares a Message For Radio DJ's

  1. #1
    Junior Member Nello's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    27

    Tech N9ne Shares a Message For Radio DJ's


  2. #2
    Damn...tech was serious here man!! Real talk he is right. Ive requested it here in Dallas and haven't heard shit! Its frustrating. Nice to see some serious emotion from tech

  3. #3
    Guest
    Damn!...Tech Snappin'

  4. #4
    nice one

  5. #5
    Senior Member Jordan Diaz's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    157
    okay, I'm positive that Tech was just smoking some bud right before this. He is god damn right, i'm not saying he messed up or anything but he is high for sure

  6. #6
    Senior Member Blackarican's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    148
    Thats whats up...and for some reason when he's talking about that "whack stuff" on the radio the first thing that comes to mind is that song "Halle Berrrrry Halle Berry" that shit is HORRIBLE!!

  7. #7
    Hahaha that shit is wack I saw a vid on youtube where they had hurricane chris perform that song at the house of representtatives in louisana I was embarassed to watch it

    Quote Originally Posted by Blackarican
    Thats whats up...and for some reason when he's talking about that "whack stuff" on the radio the first thing that comes to mind is that song "Halle Berrrrry Halle Berry" that shit is HORRIBLE!!

  8. #8
    Senior Member The Chef's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    743
    Lol tech even admited he listens to whack shit. He said he likes to listen to Drake n Lil Wayne in previous interviews. Haha. i Hope he is including them into this wack category, haha

  9. #9
    Senior Member SyNiKaL's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    515
    Good to see Tech speakin on how he feels, and how a lot of people feel, I know I feel the same. There's real talent out there and its being ignored. Play the real shit, not just the songs, with catchy hooks, or the next dance, play some real music DJ's.

  10. #10
    Senior Member SeanKiely's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    300
    REAL SPIT

Similar Threads

  1. Replies: 30
    Last Post: 10-03-2012, 01:20 AM
  2. Replies: 8
    Last Post: 04-30-2012, 05:40 AM
  3. A Message To Tech N9ne From The Fans About 6s and 7s
    By Sean Schipper in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 11
    Last Post: 06-01-2011, 02:02 PM
  4. A Fans Message To Tech N9ne....
    By David602 in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 11-18-2010, 07:34 AM
  5. Replies: 0
    Last Post: 02-11-2009, 04:59 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •