Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 35

Thread: Kansas city concert

  1. #1
    Senior Member Mike48's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    251

    Kansas city concert

    Now im not goin to his kansas city show cause im from chicago but i saw the place that he is performing at on google maps and i noticed its fuckin huge and is there a person from kansas city that can tell me will he sell that out

  2. #2
    nah it wont sell out the place holds 18,000
    last i heard they were at 9,000 sold

  3. #3
    Senior Member Klean Klay's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    345
    Damn 18,000! That be a show if tech sold out. Would have to be there.

  4. #4
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805
    yeah but kansas is right in the middle it'll all converge they're maybe be to many
    imagine the west, east, north, south all going to that one place lol

  5. #5
    The only thing that sux about this kc show is that all these other junk rappers are gonna be there....gonna have to sit thru souja boy just to get to hear tech

    Quote Originally Posted by Xenobiology
    Damn 18,000! That be a show if tech sold out. Would have to be there.

  6. #6
    Senior Member Klean Klay's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    345
    So its Summerjam

  7. #7
    Senior Member Mike48's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    251
    is tech gonna close the show

  8. #8
    Senior Member Big Pidge's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,560
    Nah last i heard dat soulja boy gonna close it but tech is rite behind him but dats sum bs cuz dis is techs city and he shouuld b able 2 close it out dey jus doin soulja boy cuz of all of da lil high school kids dat listen 2 bad music and don't kno wut music is

  9. #9
    Senior Member Big Pidge's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,560
    Ahh yea sandstone is a big I've been there acouple times a long time ago but mostly it all lawn seats they got chairs but that jus cost more

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    115
    The line up is as follows:
    PARKING LOTS 4
    DOORS 430
    MURS 435-455
    BLACK WALT 5-515
    BLOCK LIFE 520-540
    DORROUGH 545-605
    YUNG LA 615-640
    PLIES 650-715
    HURRICANE CHRIS 725-750
    RICK ROSS 8-845
    TECH N9NE 915-1015
    SOULJA BOY 1030-1130
    The last I checked there are still lots of tickets. there 35.00 if i remember correctly.


    I doubt it will sell out but Im sure it will be full enough. Most people wait until the day of the show to get there tickets (like me) so well see how it goes.

Similar Threads

  1. KANSAS CITY STAR CONCERT REVIEW FOR THE MIDLAND SHOW
    By Kansas City King in forum Tours and Shows
    Replies: 0
    Last Post: 03-29-2012, 01:29 AM
  2. Replies: 1
    Last Post: 11-23-2011, 05:23 AM
  3. Kansas City Concert Gonna Sell Out?
    By ChaseHall in forum Rumors
    Replies: 5
    Last Post: 10-18-2010, 04:43 AM
  4. Replies: 8
    Last Post: 02-09-2010, 06:31 PM
  5. Kansas City Concert
    By Lando in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 03-28-2009, 02:55 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •