Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Sickology 101 Intro

  1. #1
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805

    Sickology 101 Intro

    i found this online check it out idk if the code works




    Sickology 101 - Tech N9ne Collabos

  2. #2
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805
    Lol Kricked Lye and Chino XL idk how to spell the first guys name

  3. #3
    Junior Member MitchWOO's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    21
    Fucking sick. Damn no wonder I tell everyone N9ne is the best ever.

  4. #4
    Senior Member J9X's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    3,337
    man I can't listen to this shit anymore. its a fucking tease. i want to listen to the whole damn album but i still have another 4 weeks to go. argh!!

  5. #5
    Senior Member Gofer's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    598
    Yeah you can buy this song on iTunes or amazon for a dollar!

  6. #6
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805
    lol i use imeem all the time boy but never buy stuff im a member im hood(good)

  7. #7
    Senior Member L.D.S.'s Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    685
    This is probably track 2. Tech always does a spoken intro on his albums.

  8. #8
    Senior Member Smoke's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1,805
    yes thats true but i meant Introduction Song like for MLK Midwest Choppers 2

  9. #9
    god! thats all need to be said maybe GOD DAMN tech is the shit

  10. #10
    Senior Member Amanda47's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    563
    Wow I sooo can't wait till my cd comez into the mail.

Similar Threads

  1. strange days intro.....
    By smiley in forum News
    Replies: 2
    Last Post: 05-01-2010, 05:19 PM
  2. Intro Of myself so yall know a little bit about me
    By JeffSoucie in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 04-26-2010, 07:36 PM
  3. What song has the best Intro???
    By Thomas898 in forum General Discussion
    Replies: 52
    Last Post: 03-19-2010, 02:26 AM
  4. Who says Techs Intro
    By b-rock in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 10-24-2009, 07:53 PM
  5. Replies: 26
    Last Post: 04-01-2009, 01:33 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •