Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Murs and Short Dawg

  1. #1
    Senior Member mr64magic's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    270

    Murs and Short Dawg

    Okay maybe I'm just stoopid can sumone fill me in on MURS and Short Dawg. I've heard a lil bit O MURS, any bio info of who I'll be seeing on this tour would be dope. I want to know a lil bit more about who they are, where they come from all that if any one knows, THX...Magic

  2. #2
    Junior Member 6-6-SICKS's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    10
    Wikipedia and myspace are always two good places to go. Wikipedia will usually have the artists background and myspae is always good for sampling music.

    Although short dawg might not have a wiki page, murs should. Hell they probably both have official sites. GOOGLE! haha

  3. #3
    murs is cool, i seen him do sum sht with digital underground, he good. but short dawg...lol...wow how much did he pay 2 get on this tour, he fuckin suxs bad!!.....the only short dog i no is too $hort. this dudes gonna go on first so we can all chilll outside, get drunk, smoke and wait 4 krizz kutt and tech 2 take the stage, thts wut i always do, fuck everybody else

  4. #4
    Short dawg is signed with russel simmons music group

  5. #5
    Senior Member k-skale's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    266
    MURS is bad ass. He's from the west coast. He's part of the group living legends with atmosphere, slug and a couple others. He is like Tech in the aspect of TRUE underground hiphop. He is a talented dude. Cop his new cd, I'm not sure of the name of it but it is a nice album. MURS FOR PRESIDENT maybe the name of the album.,

  6. #6
    MURS was on MTV a whole shit load around election time. The guy has some damn good skills. Didn't see that one comming with him and tech touring together tho. lol.

  7. #7
    Murs is a fucking niiiice MC.
    Saw him live last year, and it was dope.

    Quote Originally Posted by k-skale
    He's part of the group living legends with atmosphere, slug and a couple others.

    Wrong.
    Living Legends = Murs, Eligh, The Grouch, Aesop (not aesop rock), Scarub, Sunspot Jonz, Bicasso, and Luckyiam.PSC

  8. #8
    Guest
    MURS is one of the best lyricists out there but Short Dawg is pretty wack

  9. #9
    Atmosphere isnt in the Living Legends, Atmosphere is just Slug and Ant

    Quote Originally Posted by k-skale
    MURS is bad ass. He's from the west coast. He's part of the group living legends with atmosphere, slug and a couple others. He is like Tech in the aspect of TRUE underground hiphop. He is a talented dude. Cop his new cd, I'm not sure of the name of it but it is a nice album. MURS FOR PRESIDENT maybe the name of the album.,

  10. #10
    MURS = Making Underground Raw Shit download or buy the cd murs for president and you will see hes a legend in hip hop plus hes been around since early 90's

Similar Threads

  1. Short Dawg Tha Native downloads?
    By Strange1914Rat in forum General Discussion
    Replies: 38
    Last Post: 12-05-2009, 05:50 AM
  2. SHORT DAWG AND MURS.....
    By DonRossi in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 06-08-2009, 12:44 AM
  3. is murs and short dawg the native on sickology 101???
    By alexwojcik in forum General Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 06-06-2009, 10:10 PM
  4. Short Dawg
    By GNOME in forum General Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 05-05-2009, 09:57 PM
  5. who is short dawg tha native
    By Tim26 in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 03-20-2009, 02:07 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •