Results 1 to 2 of 2

Thread: BE WARNED

  1. #1
    Senior Member BMC's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    358

    BE WARNED

    Wutup y'all, I was just going through some of my old documents and saw a verse I wrote to the Be Warned beat. Thought it was actually pretty nice, thought I'd let y'all take a look and maybe lemme know whatchya think...

    Be Warned (BMC Remix)

    You don't want it with a motherfucker
    That wanna rip a motherfucker to bits
    When I spit, you don't wanna get under my skin
    One out of ten, motherfuckers better get a gun
    Or start running, I'm in, undercover, and when
    I get to nutting up in, your women in her gut I get a grin
    Da sin, is getting the best of me, women and ecstasy
    Bet that I'm next to be, living in a world where they rather me rest in peace
    Test the beast, as I'm beating my chest, confess to be
    The best, expect me to be at your nest
    With a flock of vultures, better lock your doors so
    When you knock my culture, I don't pop your torso
    Spitting so sick I could cause an ulcer
    Marijuana plants like the rocky horror show
    It'll bite your ass, if you light the grass, through the pipe
    And can't handle it...lights go black
    With a knife and an axe, and a mic and amp
    Psycho man, Norman and Michael ain't nothing
    When I let the rifle blast, in my ice cold hands
    Ain't no telling when your life'll pass
    Whether hell or the righteous path
    Even an angel fell from the sky, cause he liked the bad
    Instead of good, medical complications
    Are common in a hood where they stomp your face in
    I don't wanna but I should, get a job and pace it
    When really I wanna rob and take it
    From the cops and bass heads, we don't got the space
    So I gotta let it pop, (GUNSHOT), shot in the face

  2. #2
    I'm really likin' the: With a flock of vultures, better lock your doors so
    When you knock my culture, I don't pop your torso
    Spitting so sick I could cause an ulcer & reallly likin' Ain't no telling when your life'll pass
    Whether hell or the righteous path
    Even an angel fell from the sky, cause he liked the bad- < REAL SHIT LIKE A MUTHAFUCKA!!

Similar Threads

  1. Legit OG Copy of Be Warned album??!!
    By AaronRoss in forum Rumors
    Replies: 8
    Last Post: 11-15-2013, 12:49 AM
  2. What is Tech saying in "Be Warned"?
    By RobertoPasqualeDonsano in forum General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 04-06-2011, 04:07 AM
  3. Be Warned
    By Nick Mettler in forum General Discussion
    Replies: 11
    Last Post: 06-15-2010, 06:12 PM
  4. Lol anybody seen this kid rap be warned?
    By Patrick *Missouri Tech Squad* in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 05-31-2009, 04:10 PM
  5. OH SHIT ITS ON NOW 2GOONZ IS HERE BE WARNED.
    By PrettyTony in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 02-16-2009, 08:34 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •