Results 1 to 10 of 10

Thread: K.Kerr - Smokin On My Spice!!!!!!!!

  1. #1

    K.Kerr - Smokin On My Spice!!!!!!!!

    This was my very first track. Dont really smoke spice anymore but its was my shit back in the day. K.KERR!!!!!!! http://youtu.be/sVjlWJDI7nc


  2. #2
    Senior Member KingRasta's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1,903


    This x1000000000000000000000. I mean, the same goes for non-smokers when it comes to songs about marijuana but... at least the real deal won't kill you.

    Quote Originally Posted by Dubya11

    I would listen to it but the fact that its a song about Synthetic Marijuana is haha well...stupid

  3. #3
    Senior Member a tie a's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,666


    lol

  4. #4
    Senior Member CJsiccness's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    470
    X2



    Quote Originally Posted by a tie a

    lol

  5. #5
    Senior Member Magyk's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    373


    This is what I said the first time you posted this.


    I'll only listen if you put it up where i don't have to DL it. And quit smoking that spice. Damn kids. Whatever happened to good old fashion herb? If it grows from the ground, it's probably fine is the rule.


    Then I listened to it, and had this to say.


    Sorry man. I don't want to knock anybody for trying to do something creative, but not really for me. A few things need work, but especially the timing. I'm no expert or anything, but I hope you have a plan B.





    I was trying not to be a dick the first time, being your first song and all, but since that was awhile ago, there is no fucking way you can think that's a good track.


    And why make a new thread instead of resurrecting the dead one?


    http://www.therealtechn9ne.com/forum/topics/kkerr-smokin-on-my-spic...

  6. #6


    Ditto VVVV

    Quote Originally Posted by Dubya11

    I would listen to it but the fact that its a song about Synthetic Marijuana is haha well...stupid

  7. #7


    Alot of my friends always complained every song was about weed and they couldnt relate since they werent aloud to smoke weed. So I gave them a Spice anthem they could ride out 2. Glad yall checked it out. Hope some of you continue to follow. K.KERR!!!!!!!

  8. #8


    HAHA I deff know what spice is. And I got a fan page. Join the 213 others. Thanks dude. Gotta alot of surprises on the way. Thank you to all my fans. K.KERR!!!!!! http://www.facebook.com/pages/KKerr/216514618362827

  9. #9
    Senior Member CJsiccness's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    470
    you must be slow in the brain, no One is your fan, you sir are a loser go smoke a spice rack fagg-dog



    Quote Originally Posted by K.Kerr

    HAHA I deff know what spice is. And I got a fan page. Join the 213 others. Thanks dude. Gotta alot of surprises on the way. Thank you to all my fans. K.KERR!!!!!! http://www.facebook.com/pages/KKerr/216514618362827

  10. #10


    HAHAHA Sounds like your listening to the album right now. I don't care dude. To each his own. I don't smoke that stuff anymore, but thanks for the advice!





    Oh yeah, I almost forgot, be on the look for the new collab with SWIZZZ from Funk Volume. K.KERR!!!!!!!

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 04-14-2012, 11:22 AM
  2. K.Kerr - Smokin On My Spice LSU ANTHEM!!!!
    By K.Kerr in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 10-25-2011, 05:04 AM
  3. Replies: 1
    Last Post: 09-12-2011, 09:42 PM
  4. K.Kerr - Smokin On My Spice
    By K.Kerr in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 10
    Last Post: 04-13-2011, 10:09 PM
  5. what you preferr smokin with
    By TwiztidNorm in forum General Discussion
    Replies: 39
    Last Post: 05-19-2009, 09:16 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •