Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 57

Thread: Mac Lethal About To Sign a Record Contract

  1. #1
    Senior Member DJ605's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    836

    Mac Lethal About To Sign a Record Contract

    What do you all think this means?

    From Facebook:



    Mac Lethal
    31 minutes ago</abbr>




    Once I sign this record contract, it's OVER for rap music. It's taken a year, but man, it's so worth it. Announcement soon.














  2. #2
    Senior Member ScottyKing's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    221


    Doubt it's Strange. But would be extremely insanely wicked if it was.

  3. #3
    Senior Member WeezyBellis's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    377
    His corky vid about pancakes has over 22milliOn views. That's double Techs highest viewed vid. Probably because kids love silly rappers idk either way I'm not much of a fan of his music but I think if he were to get on some Strange/better production he'd be pretty dope

  4. #4
    Senior Member AlexM's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,567


    I'm excited to see where he signs. I remember him saying he was only going to release music through his own record label Black Clover. No record deals.

  5. #5
    Senior Member DJ605's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    836


    Yeah, I remember that too..That's why I'm so confused, haha.

    Quote Originally Posted by Alex M

    I'm excited to see where he signs. I remember him saying he was only going to release music through his own record label Black Clover. No record deals.

  6. #6
    Senior Member DJ605's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    836


    I feel like Strange is gonna hold off on signing people with all of the new additions lately, but who knows. They can do whatever the fuck they want to do I suppose, lol.

    Quote Originally Posted by Physically Phucked

    they met before no doubt in my mind its Strange. dope news!

  7. #7
    Senior Member Ryan25's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    2,130
    Pretty sure black clover isnt his label, i heard him in a battle talk about the owner being a black guy

    Quote Originally Posted by Alex M

    I'm excited to see where he signs. I remember him saying he was only going to release music through his own record label Black Clover. No record deals.

  8. #8
    Senior Member DJ605's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    836


    Yeah, I heard that too, he said the guy who started it was black. I'm pretty sure Mac and his friend Jeremy Willis started the label together though. Hence the name "Black Clover". Mac's friend is black, and Mac is Irish...lol, I assume that had something to do with it anyways.

    Quote Originally Posted by Ryan
    Pretty sure black clover isnt his label, i heard him in a battle talk about the owner being a black guy

    Quote Originally Posted by Alex M

    I'm excited to see where he signs. I remember him saying he was only going to release music through his own record label Black Clover. No record deals.

  9. #9
    Senior Member AlexM's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,567


    Travis said in the SM interview that Strange is on a signing freeze right now. Meaning they aren't signing anybody until they get all the artists they have to their full potential.

    Quote Originally Posted by DJ605

    I feel like Strange is gonna hold off on signing people with all of the new additions lately, but who knows. They can do whatever the fuck they want to do I suppose, lol.

    Quote Originally Posted by Physically Phucked

    they met before no doubt in my mind its Strange. dope news!

  10. #10


    They've been saying that for a while. Even though they are in a signing freeze, it doesn't mean that they haven't already worked out deals with people that we haven't heard about.




    Quote Originally Posted by Alex M

    Travis said in the SM interview that Strange is on a signing freeze right now. Meaning they aren't signing anybody until they get all the artists they have to their full potential.

    Quote Originally Posted by DJ605

    I feel like Strange is gonna hold off on signing people with all of the new additions lately, but who knows. They can do whatever the fuck they want to do I suppose, lol.

    Quote Originally Posted by Physically Phucked

    they met before no doubt in my mind its Strange. dope news!

Similar Threads

  1. New Mac Lethal.
    By JakeStocker in forum Dwamn!
    Replies: 3
    Last Post: 11-01-2011, 09:01 PM
  2. Who is Mac Lethal dissing?
    By AlexM in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 14
    Last Post: 05-22-2011, 02:45 AM
  3. MAC Lethal
    By Villan99 in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 05-21-2011, 05:45 PM
  4. Mac lethal vs dirtbag dan
    By Bizzaro in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 2
    Last Post: 03-06-2011, 10:47 PM
  5. Mac Lethal
    By Jared M in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 06-16-2010, 09:05 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •