Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: trying to find rappers n singers to collab with!!! wtf main, lets have some fun making music

  1. #1

    trying to find rappers n singers to collab with!!! wtf main, lets have some fun making music

    i rap, been doin it for a while. wanna start some new shit and get everyone from everywhere all parts of the world. i dont care just trying to have some fun making rap tunes!!!!!!!!!!!!!!! hit me up!!!!!!!!!!


    t


  2. #2

  3. #3


    thanks dude, i was lookin for someone good to make me push myself, the replies i got to other posts of the same thing were
    "i dont know man, if your really really good i might consider, i dont want my name on shitty music"

    stuck ups main, i just wanna have fun ya know?

  4. #4
    Senior Member DiE$eL E's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    332
    Reverbnation.com/dieele FacebookiE$eL E Ericketts718@yahoo.com

  5. #5


    karanikolaoubeech22@hotmail.com send me some beats if y'onto or download some of the free ones i got and some were made by homie's. here ------> http://soundcloud.com/user2168898/

    i just need vocals tracks of yall on em so i can mix em into the songs i have half finished then ill put em up n what not

    get on whichever one you both like man anybody get on these send me the vocal tracks to karanikolaoubeech22@Hotmail.com
    now i aint tryin to screw nobody i just rap by myself and it blows not havin another person ya know? its like blazin by yourself all the time .


  6. #6

  7. #7
    Senior Member BrianSliggs's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    189


    thats what im sayinggg! im in!

  8. #8


    fuck yeah dude thats what im talkin about. check them beats out and hit me up



  9. #9


    hit the beats, send me the vocal tracks with the name of the beat on it. and ill put it together. ive already done two of them. just doin em all and want new sounds on it ya know?

  10. #10


    Hit up my email bro Lyrix@cox.net

Similar Threads

  1. Trying to find rappers/singers who want to do a collabo's
    By JimKaranikolaou in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 01-23-2012, 08:37 AM
  2. My main Tech N9ne Collab that i wanna see happend...
    By ThaBabyKilla in forum General Discussion
    Replies: 28
    Last Post: 06-20-2011, 06:13 AM
  3. RAPPERS!!!! SINGERS!!!!
    By C4 in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 04-12-2011, 05:53 PM
  4. Rappers or Singers looking to Collab
    By illieuno in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 0
    Last Post: 09-26-2010, 05:52 PM
  5. Any rappers/singers on TRTN ?
    By RoyRazor in forum General Discussion
    Replies: 22
    Last Post: 09-26-2010, 07:21 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •