Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: New Young Swedish Rapper - I bet you´r not even going to look at this

  1. #1

    New Young Swedish Rapper - I bet you´r not even going to look at this

    You actually did look at this! Anyways I made this song here, would love to hear your opinons! Turn it up? And im just 16 so go a little but not to easy on me haha And my Youtube channel is

    </a>


  2. #2


    To be honest, the voice sounds decent. It is deeper than I expected and the beat kinda compliments it. The lyrics seem kinda generic and some aren't too clear. But I do like the flow of it. It has an interesting vibe.

  3. #3


    Wow man thanks alot, really. Havent really gotten any critic from people that i dont know, and i really appriciate you taking your time to write all of that. And im going to try to improve my lyrics until the next time ! And you can check my other songs that i have on my youtube channel www.youtube.com/RapsBYSP and tell me what you think about those



  4. #4


    shits pretty tight!!

  5. #5


    Dude your songs are all pretty sick just took a look at your youtube pretty good!

  6. #6


    Thanks to the both of you! I'm going to try to deliver more tracks soon!

  7. #7


    Bro, look up Yelawolf. You sound like a deeper voiced Yela, you're seriously good. Beat is way better than I expected and the voice is great for the song. You also have some pretty decent production skills. If you keep working on this shit man, I really don't doubt I'll be hearing from you again. Keep up the good work!


    P.S. Great hook too

  8. #8


    wow man, you did very well.

  9. #9
    Junior Member I<3FILTH's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    28


    Hell yeah I can dig that! Good Job!

  10. #10


    wow, damn man yall just made my day! Thanks a lot to all of you!

Similar Threads

  1. Young Rapper From Sweden (LOOKING FOR FEEDBACK)
    By SorPou in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 9
    Last Post: 08-02-2012, 12:54 AM
  2. Young Bull dont sleep on this kids young talent
    By JohnnyTripp in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 01-30-2012, 09:38 PM
  3. Replies: 5
    Last Post: 06-20-2011, 06:11 AM
  4. Tech 1 hour special on swedish radio
    By Flax in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 11-23-2009, 05:00 PM
  5. Young Blaze
    By ConnorB in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 06-20-2009, 10:53 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •