Results 1 to 6 of 6

Thread: tech is keepin me strong

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3

    tech is keepin me strong

    long story short since im in so much pain. ive been in the emergency room wit a collapsed lung since tuesday. its been really fuckin painful but i jus want tech to know his music is keepin me strong....thanks Tech N9ne


  2. #2


    damn how did that happen?? well i hope u get better my dude...

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3


    thanks...it was actually really random i was just in my basement and felt an extreme amount of pressure....went to the doctor n once the x ray revealed i had a collapsed lung i was sent to the hospital for emergency surgery....shit was scary and they said it happened out of no where with no reasoning behind it.

  4. #4


    tha reason why i asked is because i smoke alot and now u got me trippin a lil bit... tha doctor didnt give u a reason why it could have happened?



  5. #5
    Senior Member DavieDarko!'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    269


    shit man hope you make a full recovery and good to hear music helping you .

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3


    they told me 2 of the most common reasons people get it is through smoking or a strong impact like gettin in a car crash etc...i quit smokin month n a half ago but trust me i have wondered if thats the real reason it happened.... all i know is im not gonna smoke anymore. No tho they didnt give me an exact reason as to why it happened which really bothers me.

Similar Threads

  1. E.P.'s strong and low points
    By Strange_LYFE in forum General Discussion
    Replies: 9
    Last Post: 12-07-2013, 10:41 PM
  2. WTF IZ A HATER MOVEMENT GOIN STRONG!
    By JungleWorld in forum General Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 12-13-2011, 11:35 AM
  3. Keep On Keepin On
    By CameronMcCartney in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 4
    Last Post: 10-06-2010, 02:32 AM
  4. Little ass kid does tech rap. keepin up word for word check this
    By GreatScott in forum General Discussion
    Replies: 15
    Last Post: 01-28-2010, 07:52 AM
  5. KEEPIN' OUR DOMINOIN !!??
    By Your Local_Ghetto Superman in forum General Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 03-13-2009, 11:17 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •