Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 28

Thread: The Unkown/Underrated/Indie/Dope/Checkemout/ Rappers Thread..

  1. #1
    Senior Member JakeStocker's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    349

    The Unkown/Underrated/Indie/Dope/Checkemout/ Rappers Thread..

    So, this might trun out to be a horrible thread and get no bumps, but fuck it lol


    I'm sure most of us are looking for some new dope rappers to listen to from time to time... So I got the idea to start this thread.


    Rules: If you have a rapper/band/artist that fits one of this titles, post the rapper and a song or to by them, simple enough. I'm always look for new shit so if anything this tread will help a brotha out.


    I'll start it off. MF DOOM





  2. #2
    Senior Member MacThunder's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    1,011

    [img]http://c.gigcount.com/wildfire/IMP/CXNID=2000002.11NXC/bT*xJmx*PTEzMjA3NDAyOTg2MTEmcHQ9MTMyMDc*MDMwMjg3NyZwPTI3MDgxJmQ9dHVuZVdpZGdldF9maXJzdF9nZW4mZz*xJm9m/PTA=.gif[/img]



  3. #3

  4. #4
    Senior Member JakeStocker's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    349
    Damn, Never heard of him... Dude can spit!



    Quote Originally Posted by japoco






  5. #5
    Senior Member JakeStocker's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    349
    This isn't too bad. I'm downloading that Mixtape up above for sure, that shits nice.



    Quote Originally Posted by Husein

    ((*CU*))? are dope too






  6. #6
    Senior Member JakeStocker's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    349


    I'm sure most of you know of Aesop Rock. He fits the underrated group for sure tho..




  7. #7

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Senior Member Pongo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    412


    Thank you for knowing of Vakill! Defnitely underrated!




    Quote Originally Posted by Nick Scott




Similar Threads

  1. LYRIX! DOPE UNDERRATED RAPPER PLZ GIVE THIS A DOWNLOAD AND CHECK OUT MY MUSIC!
    By troyalanjohnson in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 1
    Last Post: 06-10-2012, 12:31 AM
  2. Anyone Know Dope Rappers?
    By JohnAguilar in forum Rumors
    Replies: 26
    Last Post: 12-23-2011, 12:21 AM
  3. One Of The BEST 16 Year Old Rappers, DOPE AS SHIT!
    By ArmaniWhite in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 3
    Last Post: 07-12-2011, 04:12 AM
  4. A FEW INDIE RAPPERS I DIG, WHAT U THINK?
    By ckell in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 06-12-2010, 04:42 PM
  5. Replies: 63
    Last Post: 06-04-2010, 07:46 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •