Page 1 of 8 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 73

Thread: Charlie Sheen, Tech N9ne introduction.. TMZ

  1. #1

    Charlie Sheen, Tech N9ne introduction.. TMZ

    [object]http://www.ebaumsworld.com/player.swf[/object]

  2. #2
    Senior Member DavieDarko!'s Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    269


    Followed the link but video wont load, what happens ??


    ps im in australia so it may be an area code thing

  3. #3
    Senior Member hawkeyeguy's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    344
    and of course they threw shit at him... i'm just surprised it wasn't more

  4. #4
    haha wtf

  5. #5
    fixed

  6. #6
    Senior Member mattmeyer's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    3,438


    LMFAO


    on a side note this was linked at the end.....




  7. #7
    WINNING!!

  8. #8
    Senior Member mattmeyer's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    3,438
    wtf is with juggalos throwing shit?

  9. #9
    Senior Member Redtom's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    613
    they just like to prove that we evolved from monkeys.



    Quote Originally Posted by matt meyer
    wtf is with juggalos throwing shit?

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    1


    "Gathering of The Juggalos When I say Tech you say 9..! These guys blew my mind Do not walk... Run to get their new album!#tech9"





    Charlie Sheen just wrote that on twitter... lmao awesome!

Similar Threads

  1. MAC LEE - 2012 [Re-Introduction] CHECK ME OUT!!!
    By Mac Lee in forum Rappers/ Singers/ Producers
    Replies: 0
    Last Post: 01-23-2012, 10:55 PM
  2. Introduction to Tech N9ne CD
    By Alucard in forum General Discussion
    Replies: 34
    Last Post: 08-15-2011, 11:01 AM
  3. Replies: 20
    Last Post: 07-11-2011, 01:20 PM
  4. LOL Charlie Sheen Funny Video
    By MAttRobles in forum Rumors
    Replies: 3
    Last Post: 03-05-2011, 12:47 AM
  5. Rain Dollaz short introduction
    By RainDollaz in forum General Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 04-21-2009, 07:50 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •