Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13

Thread: Justin Bieber has more views than KISS

  1. #1

    Justin Bieber has more views than KISS

    Ok so if you don't know who the band KISS is, you should probably shoot yourself in the face with a bazooka. I find it VERY sad...a ic band like this, with a ic song like "I Wanna Rock and Roll All Night"...has LESS views on Youtube than Justin Bieber's "Baby" music video. By how much you might ask? Well, that video has almost 550,000,000 views...while "I Wanna Rock and Roll All Night" has 9,000,000 as the highest view count. Granted, KISS is probably one of the most successful musical groups of all time and could give a shit less about views on Youtube...I still found it very sad, since that video was put on Youtube 4 years ago..and "Baby" was put on 1 year ago.

  2. #2
    Senior Member mattmeyer's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    3,438


    SMH @ humanity

  3. #3
    Senior Member DougMartin's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    476
    Matt meyer, SMH @ humanity is right, holy fuck that's brutal. Shit like this is what makes me scream, F.T.I!

  4. #4
    this is very sad

  5. #5
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754


    12 year old girls and sexually confused young boys click the Bieber videos over and over again.


    30-60 year old members of the Kiss Army might check out some of their old videos from time to time.





    Not the best comparison to make my man, but I do agree with you.





    "I Love It Loud" is still a guilty pleasure of mine, that song fuckin rocks! R.I.P Eric Carr, dude OWNED on drums.













  6. #6
    @VIP: Yeah I get what you're saying. That's kinda why I said, granted KISS is one of the most successful rock bands ever so they could give a shit less about youtube views...but I'm jus sayin. 550,000,000 views...compared to 9,000,000 is fucking ridiculous...when KISS is legendary.

  7. #7
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    30 years from now Bieber will be a sad sidenote in pop history, while Gene and Paul will still be touring to packed venues!



    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    @VIP: Yeah I get what you're saying. That's kinda why I said, granted KISS is one of the most successful rock bands ever so they could give a shit less about youtube views...but I'm jus sayin. 550,000,000 views...compared to 9,000,000 is fucking ridiculous...when KISS is legendary.

  8. #8
    30 years..IDK about that Lol Maybe 5



    Quote Originally Posted by VIP
    30 years from now Bieber will be a sad sidenote in pop history, while Gene and Paul will still be touring to packed venues!


    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    @VIP: Yeah I get what you're saying. That's kinda why I said, granted KISS is one of the most successful rock bands ever so they could give a shit less about youtube views...but I'm jus sayin. 550,000,000 views...compared to 9,000,000 is fucking ridiculous...when KISS is legendary.

  9. #9
    Senior Member VIP's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    754
    LOL, Gene's wheelchair will shoot out flames, have spikes on the footrests, 90 years old and rockin that shit out!



    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    30 years..IDK about that Lol Maybe 5


    Quote Originally Posted by VIP
    30 years from now Bieber will be a sad sidenote in pop history, while Gene and Paul will still be touring to packed venues!

    Quote Originally Posted by Techn9cian4life
    @VIP: Yeah I get what you're saying. That's kinda why I said, granted KISS is one of the most successful rock bands ever so they could give a shit less about youtube views...but I'm jus sayin. 550,000,000 views...compared to 9,000,000 is fucking ridiculous...when KISS is legendary.

  10. #10
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    Lol justin beibers video has more views than every other video on youtube. But when you look at the amount of dislikes you'll see that it's mostly haters going on to lol at the fans. :P

Similar Threads

  1. Bizarre - Justin Bieber (We Want To Kill You)
    By TechN9zzle in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 1
    Last Post: 10-18-2012, 12:34 AM
  2. Bizarre Ft. King Gordy-Justin Bieber
    By DiE$eL E in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 2
    Last Post: 05-19-2012, 02:07 AM
  3. lil b-justin bieber
    By jay budd in forum Rumors
    Replies: 0
    Last Post: 02-11-2011, 03:00 AM
  4. Kiss of Death
    By Keith185 in forum General Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 09-05-2009, 07:51 PM
  5. ANYONE HAVE POPPER AND TECH N9NE KISS THIS MP3!!!!!!
    By Tim in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 03-17-2009, 09:13 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •