Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 50

Thread: Crazy Tech haters on twitter O_o

  1. #1
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113

    Crazy Tech haters on twitter O_o

    Anybody else catching this random israeli shit? lol wtf happened?


    There was some megan bitch (looked like a wilderbeest)


    and now some greasy looking mofo @jamesrobust



    heres some of his little cry baby tweets..



    @ YOU GONNA TALK ABOUT KILLING HIS DAUGHTERS?? YOU SHOULD KILL THAT SATANIC FUCKER OFF



    @



    [b]
    @<a ="tweet-url username" href="http://twitter.com/JAMESROBUST" rel="nofollow">JAMESROBUST
    its easy to get tech just go to hes cheap concerts



    @ Oh don't worry I will end you you should of came to salt lake faggot



    @ fuck your daughters there property



    @ you don't want it with us trust me!!!



    @ he's a bitch now his groupies are gonna stalk you lol



    @ lol your a fuckin' joke and a snitch 'Real killers don't broadcast it'
    your not thug or real gangster your just some stupid rapper



    @ that filthy fucking nigger tweeted me read what he said



    @ I heard your mother is dying I spit on her grave and piss on that
    fuckin' cotton picker take a shit on her while you watch fag!!!!



    @ your scared to battle =====&gt;@<a ="tweet-url username" href="http://twitter.com/PERZDOPEST" rel="nofollow">PERZDOPEST</a>



    @ you suck ass @<a ="tweet-url username" href="http://twitter.com/perzdopest" rel="nofollow">perzdopest</a> is right your mad at jay-z cause he wouldn't sign your ass were gonna end your bitch ass career u watch



    @ like @<a ="tweet-url username" href="http://twitter.com/The_Rebel" rel="nofollow">The_Rebel</a> says "What's the point of dissing someone? they'll still be able to speak, when you kill them dead men don't talk"



    @ I'll give you my # now faggot come over I'll even send you my address if you don't come to utah we'll come to gaynsas city


    @ what you gonna do faggot?, have your fuckin' groupies send me tweets all fuckin' damn day?!, that's all you faggots do!!!



    @ You niggers don't deserve to breathe



    @ faggot I didn't even know you were in utah come to salt lake city international airport meet me there I stay 5 min. from there



    @ or you can just bring yourself to my house I got the rope ready for that neck of yours coward!!!!!



    Hey @ tried threatening me you guys got my back right??...Cause we'll fuck that hoe up



    PowerUpDJ @ a racist name n expect me to overlook that? Low blow, we don't play that shit) I handle Youtube..



    ^LOL shame.



    i think this dudes obsessed, anyway, so this guy lives 5 minutes from salt lake city international airport, and is willing to give out his address, anybody live close by that wants to take him out? LOL jk.


  2. #2
    Senior Member AndrewBlades's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1,018
    Damn, that's a diarrhea mouth right there. Time to go in on em!

  3. #3
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113


    maybe it was the "chop heads of suckas like my name is acmhed allahu akbar" line? lol
    idk



    cr4zii ppls rule da intranetz yo.


    Quote Originally Posted by Ice Cold
    What the fuck is wrong with these people?

  4. #4
    i need twitter help.. wheres alyssa

  5. #5
    Senior Member Siikez's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    5,113
    threatening his daughters too, isnt there some sort of law against death threats?



    Quote Originally Posted by Ice Cold
    True. All those conspiracy theorists and Illuminati out there on the web. But seriously, I didnt know thete were younger people who are this fanatic about race anymore. No lie, Im pretty upset about people having this kind of shit spewed at them. Twitter, facebook, and all those sites need to be more active about ridding these types of people from their sites. Theres only so much they can do but this kind of oversight and inaction is just unacceptable.


    Quote Originally Posted by Siikez

    maybe it was the "chop heads of suckas like my name is acmhed allahu akbar" line? lol
    idk



    cr4zii ppls rule da intranetz yo.


    Quote Originally Posted by Ice Cold
    What the fuck is wrong with these people?

  6. #6
    man, get tht pussy ass nigga to send his adress ill fly over there and take his hater ass out !
    obviously he has nothing better to do but hate on the number one indepedant rapper in the WORLD!
    aiight so let this nigga put up his adress

  7. #7
    bro this dont phase tech hes too busy kickin it to listen to these fake ass hatas

  8. #8
    cant believe he called him a nigger that kinda talk wil get u killed

  9. #9
    Senior Member mattmeyer's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    3,438
    all those people are probly fake profiles that are controlled by perzdopest. i used to ignore that faggot. but someone really needs to shut him the fuck up!!!!

  10. #10
    Senior Member mattmeyer's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    3,438
    true, get his adress, im sure someone is willing to fuck him up

Similar Threads

  1. Haters Hatin on Tech?
    By BrandonLanders in forum General Discussion
    Replies: 3
    Last Post: 04-09-2011, 09:20 AM
  2. All the Tech haters.
    By GriffynBradford160 in forum General Discussion
    Replies: 21
    Last Post: 09-11-2010, 08:35 AM
  3. WANTING TO DO DISS SONG TO ALL TECH HATERS
    By Agent Lincoln in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 01-25-2010, 06:37 AM
  4. Tech speaks on juggalo haters...
    By TiggaTy in forum General Discussion
    Replies: 37
    Last Post: 08-15-2009, 12:43 AM
  5. Tech's Twitter status
    By GarrettPlummer in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 07-18-2009, 07:32 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •