Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Thread: Lynch supposed to be on "Losin' My Mind"

  1. #1

    Lynch supposed to be on "Losin' My Mind"

    <img ="align-full" src="http://www.xxlmag.com/wp-content/uploads/2010/12/398682_ratio3x4_width351.jpeg"/>



    <strong ="font-size: 14px; outline-width: 0px; outline-: initial; outline-color: initial; vertical-align: baseline; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; background-xg-p: initial initial; background-repeat: initial initial; padding: 0px; margin: 0px; border: 0px initial initial;">"Losin' My Mind"[/b]It just sounded like some MC shit. I originally wrote that hook for Brother Lynch Hung, it reminded me of something he would sing for me. But me and him just now started talking again because we kinda got into it. And nobody knows that. You're the first to know that. I been hiding it from people 'cause I am the exec at Strange so I gotta be bigger when bullshit happens. But we ain't been speakin' at all. I just now started textin' him again because I'm bigger than that. He's too talented for me to be holding something against his ass. 'Cause everybody know he's fuckin' crazy for real. And if you don't know, he's a true psycho, it's not an act. And sometimes that shit can get nerve racking. So it got super nerve racking, that's all I'ma say. And we had words in a meeting so we haven't spoke for real. So we just now started speaking. So I wrote that hook. that's Brother Lynch Hung voice to me. The first thing I said to him after all this time, "You're way too talented, you're in your own league, man." So that was when it kind of mended it. I'm tryna get him to even surpass me. Nigga, I ain't trippin' on nothin'. I ain't trippin' on who's doper. I know the fans gon' do that. I'm tryin' get that nigga bigger than me if possible. Same thing with Kaliko, same thing with all these niggas. I'm the exec, muthafucka! I just happen to be a rapping nigga, too. I gotta be the bigger man, you know what I'm sizzlin'? So all that shit that happened is bullshit. We too dope to be separate.


  2. #2
    Senior Member RainDollaz's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    4,305
    where u get this from? lol

  3. #3
    Senior Member a tie a's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,666
    i read this too. I think it's crazy this could have had Lynch on it, and Hopsin seeing as we have people here who think that'd have been sick too

  4. #4
    that's my nigga, but on the real, lynch ain't got shit on tech... i don't know if anyone does

  5. #5
    damn is that why lynch wasnt on tour? im glad they made up cause i love both of them man, i freaked out when lynch got signed. cant wait to hear more tech and lynch music.

  6. #6
    http://www.xxlmag.com/features/2010/...rack-by-track/



    Quote Originally Posted by Rain Dollaz
    where u get this from? lol

  7. #7
    im glad theyre cool again. if coathangastrangla got cancelled i would be one sad motherfucker. ive been ready for it since dinner and a movie released lol.

  8. #8
    Senior Member GawgyG's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    135
    I was shocked when I read this too. Hope tensions calm soon. Also, lol @ Brotha Lynch Hung spelled Brother Lynch Hung in article.

  9. #9
    lol. i didnt even notice it was spelled wrong.



    Quote Originally Posted by GawgyG
    I was shocked when I read this too. Hope tensions calm soon. Also, lol @ Brotha Lynch Hung spelled Brother Lynch Hung in article.

  10. #10
    Senior Member a tie a's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    3,666
    lol good call



    Quote Originally Posted by GawgyG
    I was shocked when I read this too. Hope tensions calm soon. Also, lol @ Brotha Lynch Hung spelled Brother Lynch Hung in article.

Similar Threads

  1. AJay tha Kidd & Lil $am - Losin My Mind (feat. Inseveral)
    By Ensane in forum Albums,Collabos and Tracks
    Replies: 5
    Last Post: 05-01-2011, 12:17 AM
  2. Tech is not losin it
    By Cflo in forum Rumors
    Replies: 10
    Last Post: 04-07-2011, 06:46 AM
  3. losin my mind
    By dylan hampton in forum General Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 02-08-2011, 05:28 AM
  4. Plz TECH add two more verses to "Losin' My Mind".
    By D rick in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 01-26-2011, 02:05 AM
  5. Losin my mind full track?
    By Fame in forum General Discussion
    Replies: 16
    Last Post: 01-26-2011, 12:30 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •