murs Header Image
murs Post
MURS ft. Rexx Life Raj - 'Shakespeare On The Low' - Official Music Video
Strange Music, Inc Store Banner

Main Article

Tech Makes the Best Day of Fan’s Life

Published: June 22, 2011 in Tech N9ne by

“When I got to meet Tech last year for the first time it was the best day of my life!! It really was!! Because two days before the concert I finally left an abusive relationship.. So even thou I knew I was doing the right thing by leaving I was still heart broken but knowing that I was gna see the best rapper alive kept me going.. So on oct. 5th of 2010 came n it was like I had no pain.. The meet & greet was awesome everybody was so nice & down to earth.. Tech N9ne was so coo he took as many pix with us that we wanted.. He even let me kiss his cheek!! His face was so soft.. Tech was so sweet cuz I showed him all my tattoos that I got that have to do with him… Like the strange music logo on my neck & psycho b9tch on my shoulders & his name on my arm… & ill never forget how he said… “they’re beautiful baby” I want to just cry… I dnt knw how I was holding it together… After that I had him sign my collarbone/chest n he blew on me it was awesome!! Lol n yes I did get it tatted… Anyways… Then it was time for the show.. I was right in the front!! The whole show was sicc!! Then Tech came on n it was awesome!! He sang my song Psycho B9tch 2 n towards the end he grabbed my hand n was singin it to me!! (mind you I got all this on video with my cell phone, so he was singing into my phone) & it ended n he goes “Hey baby!! Are you old enough to fuck me tonight??” (he was pointing at me!!) N I screamed “OMG!!! YES!!!!” (i was 23 at the time) n he grabbed my hand n said “ok we gna fuck then” n the song That box started playing & he humpped my arm & sang the chours to me!!! Omg it was the best feeling in my life!! Even thou we didnt fuck lol it didnt matter… Just the fact that he came up to me out of all the females at the show & told me that infront of all those ppl!! Man I was so happy I couldnt believe it.. N it was all on video!! Swear it was the best day of my life. So when I came across my ex n he was running his mouth talkin shit I just laughed at him n said I could careless what u got to say… Cuz Tech N9ne wants to fuck me…. Ha ha ha!! The look on his face was priceless… It was like I slapped him…. Lol!! And thats why it was the best day of my life… I cant wait to see him this saturday at the show in santa cruz ca. I got vip again im so fuckin excited!! Thanx for listening love u all!! Keep it STRAAAANGE!!”Anita Mesa

  • Ta7192

    haha this girl seems cool as fuck and she’s beautiful.

  • yuh bitch!

  • Lmfao thanks@  @facebook-100001058213916:disqus   n thanks @4627cd698badb4b4e7405c0458c9021f:disqus dude seriously i had no idea they would post my whole story… i just sent em an email with what i had to say… i spoke the truth from my heart & they posted the whole shit… i seriously can’t stop crying…. i got to see him this past saturday in santa cruz & now imma see him again tomorrow in sac-town i’m truly blessed to have gotten to meet him.. his music has changed my life for ever I LOVE YOU TECH!!!

  • Hey, truthfully, I don’t have to know you to say I am relieved , and proud that u got out of your situation, I’ve been there a few times, and 1 I named the Anti-Christ, and I’m not being dramatic. Just know u are beautiful, appreciated and loved. God don’t make no mistakes! Lesson learned and if this helps u from entering another bad relation…a book by a guy named Lundy Bancroft. (I love gto read when I can)Why does he get so mean…sumthin like that…yellow book /red cover-being that I can’t remember the title, means I need to remind myself and crack it back open. It will clue u on to shit u had no idea of, dude has counseled clergymen, policemen, entertainers, athletes regarding abuse. Take Care of ureself!

  • Cashed13

    aww.

  • hell ya its nice to hear good shit at least you didnt stay with the guy and tech made you feel better.. i listin to tech just to get by each day never had the chance to meet him but i will one day

  • Anonymous.

    I sincerely hope Tech decides to fuck her this time. Someone should, she is smoking hot.

  • That’s my betch Anita !!!! <3angie

  • That’s my betch ^^^^^^

  • thaats craazy. i was there and i remember him saying that. i was in the back. but happy for you that you left that relationship. and tech was able to make your day.
    crazy how techs music helps people get thru their struggles. everybody can relate to at least one song even for the people that dont listen to him.
    but yee tho you do seem hella coo. shoulda talked to yall when we was waiting for the meet and greet in santa cruz.  =/

Recommended

on Strangemusicinc.net while you can. You could check out a few of these other products.
Buy Now

Newsletter

Popular Topics

Tech N9ne

Myspace

Recent Topics

Recent Replies

Artists
Tags
Archives
Authors